Gjest Rettpåsak Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Har problemer med nesa mi ved at jeg konstant må snyte meg. Sliter også med hodepine om morgenen pga tett nese. Har vært hos to leger. Den første legen sa at jeg burde ta en neseoperasjon hvor man åpner neseborene. Imens den andre legen sa jeg kun burde fjerne "nesemuslingene"? Noen her som har tips til hva jeg burde gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Gå for redusering av nesemuslingene med laser! Det er det aller minst inngripende, kun litt ubehagelig og gjort på 10 min. Har du fortsatt plager, får du gå videre med noen av de andre forslagene:) Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå