My Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei! Hvor finner jeg Trondheims beste biffrestaurant? Jeg har vært på Egon Tyholt, biffen deres er bra, men jeg kunne tenke meg å prøve noe nytt. Kan dere anbefale meg et sted? Gjerne et sted med koselige lokaler også :gjeiper:
Gjest Langt mot Nord Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Hva med en whiskey-flambert biff på Old Dublin Steakhouse? :gjeiper:
My Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Mmmmmmmmmmmm! Det hørtes godt ut!
Antoinette Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Kjellerbiffen på Jonathan (på Britannia) er fantastisk!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Big Horn Steak House har utrolig koselige lokaler, og sinnsykt god mat! Der kan du skreddersy din egen meny ifht tilbehør og type kjøtt! Jeg syns den nye restauranten på Frimurerlogen er koseligst:) Ellers kan jeg varmt anbefale Cafe Rampa i Hommelvika hvis du har anledning til å dra litt utenfor byen! De hadde besøk av Eyvind Hellstrøm og programmet "Hellstrøm rydder opp" i vår, og er veldig kjent for jernbanebiffen sin:) veldig koselig og annerledes lokale også, absolutt en opplevelse:)
Gjest Emera Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Hva med en whiskey-flambert biff på Old Dublin Steakhouse? :gjeiper: Oi, de hadde en ganske flott meny! Dit må jeg gå.
fjellryp Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Jeg var i bursdag på kvilhaugen gård på tyholt for et par år siden, det tror jeg er beste biffen jeg har smakt=)
*Enigma* Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Oi, de hadde en ganske flott meny! Dit må jeg gå. Old Dublin kan definitivt anbefales! Forrige gang jeg var der fikk følget mitt og jeg en fantastisk service, og maten er veldig, veldig bra! Spiste selv whiskyflambert biff og den var virkelig verdt å prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå