Gjest Dallandra Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg plages med vonde og stive skuldre og nakke og vurderer å prøve Tempurpute. Reklamen skryter disse opp i skyene, men hvordan er de egentlig? Er det noen som har erfaring å dele?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Tempur har forskjellige typer hodeputer. Jeg har bare prøvd den "bølgeputen", men var veldig fornøyd med den. Jeg bruker den bare de priodene jeg sliter ekstra med nakken. Jeg synes den "vanlige" puten ser veldig god ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Hvordan er pusten din? Puster du kort og overfaltisk og fort eller langt dypt og sakte? Puster du ordentlig ned og ut i magen eller ikke? Føles den bundet eller fri?Om pusten er i orden så reduseres svært mye av de spenningene man har ellers i kroppen. Søk på belly breathing, full yogic breath, freeing the breath og gå gjerne også på youtube og søk på ocean breathing. Velg det som passer for deg og begynn å gjør det litt daglig. Det vil ta knekken på det meste av spenninger. Ocean breathing har den fordelen at den jobber med pust og bevegelse sammen slik at du lærer å bevege armer og nakke på enn måte hvor du ikke stresser.
Gjest Illiya Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Jeg sliter mye med nakke, skuldre og rygg selv, og har brukt tempurpute i flere år. Det jeg tror er at stivheten først og fremst kommer av det vi gjør på dagtid, men at puten kan hjelpe til å støtte opp, slik at vi kan slappe godt av om natta. Jeg er ikke blitt hverken bedre eller verre av å bruke puten, men jeg synes den er veldig god å ligge på, og vil ikke ha annen pute uansett. Både mannen min og datteren min bruker tempurpute også
såpedispenser Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Jeg plages med vonde og stive skuldre og nakke og vurderer å prøve Tempurpute. Reklamen skryter disse opp i skyene, men hvordan er de egentlig? Er det noen som har erfaring å dele? Jeg er veldig fornøyd med min Tempurpute! Har brukt den i flere år. Jeg sliter med det samme som deg , og synes den har hjulpet meg mye. Har den med på ferie også. Eneste er at jeg synes den er litt hard å ligge på, slik at jeg har en tynn pute oppå, det funker bra. Klarer meg ikke uten den!!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå