Gjest lmari Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 Til dere som har blitt fridd til - var det forberedt på det som kom? Altså - hadde dere skjønt lunta eller kom det som lyn fra klar himmel?
cappocino Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Jeg hadde vel endel anelser om at det kom til å skje.. visste ikke når men regnet med at han skulle fri på 2 års dagen vår når vi var på ferie.... Før vi reiste var vi hjemme hos min mamma for å levere cappohunden, jeg måtte lufte han før vi dro, uten cappomannen da, og når jeg kom tilbake etter turen satt moren min med en liten tåre i øyekroken.... jeg skjønte vel da at cappomannen hadde "spurt om min hånd" Men når selve frieri kom, var jeg totalt uforberedt.. vet ikke om du kan være forberedt på det? en spesiell opplevelse
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Jeg var vel ikke akkurat forberedt, men hadde en liten anelse ja... Han hadde sagt noen merkelige ting, og noen merkelige spørsmål i dagene før frieriet, så jeg tenkte at enten skjer det nå snart, eller så er han blitt splitter pine gal!!.......
Ingeborg Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Vi hadde snakket om muligheten for å forlove oss ganske lenge, men det kom som lyn fra klar himmel da han fridde! Da hadde han planlagt og skaffet ringer (riktig størrelse!) og sånt i en måned, minst... og jeg ble utrolig overrasket.
havsulen Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Han fridde en helt vanlig mandag, i en helt vanlig uke - og tok meg på senga! (Du kan lese mer om det i dagboken min, hvis du vil) Vi hadde ikke konkretisert noe på forhånd annet enn at vi snakket generelt om "når vi gifter oss...", "når vi får barn..." etc. For meg var tidspunktet han valgte mer overraskende enn at han i det hele tatt fridde.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Nei, jeg var ikke forberedt i det hele tatt. Vi snakket om det for et år siden etter at moren min døde plutselig og jeg arvet hennes brudekjole, men det var mer løst om hva jeg synes om bryllup og de greiene der. Det er deilig å føle den spesielle stemningen; jeg skjønte ikke noe før han satt der på kne ved stolen min (han hadde vært en tur på toalettet???) og så på meg med tårer i øynene.....
ringblomst Skrevet 11. august 2003 #7 Skrevet 11. august 2003 Jeg visste han kom til å fri, vi hadde snakket en del om at vi ville gifte oss. Men det kom likevel som en overraskelse; jeg tenkte nok at han kom til å fri på årsdagen vår, men fordi han antok at jeg tenkte dette, fridde han litt over en måned før. Ble skikkelig tatt på sengen, etter som vi dagen før hadde snakket om at det ikke var noe hast. Visste at han hadde litt lite penger på kontoen i det siste, men hadde jo ikke trodd at de pengene hadde gått til forlovelses-/bryllupsringer. Imari: liker forresten mottoet ditt .
September Skrevet 11. august 2003 #8 Skrevet 11. august 2003 Nei, det var helt uventet! Jeg begynte å le da han spurte for jeg trodde virkelig han tulla. Dagen etter var vi ute og kjøpte ring til meg..
Montezuma Skrevet 12. august 2003 #9 Skrevet 12. august 2003 Helt uventet! Både forlovelse og frieri! (ja, han tok det i to omganger, og overrasket like stort begge gangene)
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #10 Skrevet 12. august 2003 Jeg visste at han kom til å få ut fingeren etterhvert og at det kom til å skje i julen. Jeg visste bare ikke hvilken jul, og da han omsider fridde på julaften var det så sent på kvelden at jeg hadde gitt opp håpet for denne gang, og gjort meg klar for sengen. Så jeg gikk bare opp igjen i stua for å si godnatt til alle, iført pysj og med trynet fullt av nattkrem. Du kan si at jeg er ikke særlig stolt av forlovelsesbildene....
Gjest Svane Skrevet 12. august 2003 #11 Skrevet 12. august 2003 Siden vi hadde bodd sammen i mange år, og hadde snakket om bryllup lenge, var det ikke noen overraskelse at han kom til å fri en dag. Men når det kom til å skje, visste jeg ikke. Så på den måten var det en overraskelse.
Snorkie Skrevet 12. august 2003 #12 Skrevet 12. august 2003 Vi hadde snakket om å gifte oss neste år, så jeg gikk så smått og ventet på et friere. Uansett kom det som en overraskelse når han først fridde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå