Gjest lkekkle Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg har tatt en kur antibiotika (Ery-Max) og tok siste pille i 10-tiden i dag. Hvor lenge er det i kroppen min? Jeg kastet opp i 21-tiden i kveld, følte meg helt bra igjen etterpå, men skulle gjerne visst om det kan være Ery-Max'en eller om det er noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg har tatt en kur antibiotika (Ery-Max) og tok siste pille i 10-tiden i dag. Hvor lenge er det i kroppen min? Jeg kastet opp i 21-tiden i kveld, følte meg helt bra igjen etterpå, men skulle gjerne visst om det kan være Ery-Max'en eller om det er noe annet. Etter inntak av Ery-Max nås max-konsentrasjonen etter ca 2 timer, halveringstiden etter dette er ca 1,5 - 3 timer. Etter 11 timer burde således serumkonsentrasjonen max være 1/8 av max-konsentrasjonen. Samtidig inntak av andre medisiner kan dog påvirke utskillelsen. Det er likevel mulig at oppkastet skyldtes Ery-Max, da erytromycin svært ofte gir bivirkninger fra mage-tarmsystemet
Gjest alexander Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Hei tok nettop tablett for klamdyia, kor lenge kan jeg blir frisk lzm?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå