Gå til innhold

Signaturen min blir ikke et bilde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere ser på signaturen min så er den ikke sånn jeg vil ha den...! Ser mangen har slike tøffe tidsskala, så jeg skulle førsøke å lage min egen. Noen som vil hjelpe?

Har prøvd mye, men jeg får det bare ikke til. Jeg har bare kopiert "koden" og lagt den inn på min signatur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der du lager signaturen har du valg mellom forskjellige typer koder. Prøv BBCode eller noe sånn istedet. Den begynner på URL =)

Skrevet
Der du lager signaturen har du valg mellom forskjellige typer koder. Prøv BBCode eller noe sånn istedet. Den begynner på URL =)

Jeg beklager, men jeg skjønner fremdeles ingenting! :sjenert:

Skrevet
Jeg beklager, men jeg skjønner fremdeles ingenting! :sjenert:

Der man lage disse kule signaturene pleier det å komme opp forskjellige koder, evt. man kan velge hvilket format man ønsker kodene i. Det personen over sier er at du trenger et annet format på koden din. Dette formatet skal starte med bokstavene "URL" om jeg forstår riktig :)

Skrevet

Ok, så jeg må ha URL. Men hvordan får jeg det til?

Aurela, jeg har laget min på samme plass som du har laget din. Husker du litt mer hvordan du gjorde det trinn for trinn?

Skrevet
Ok, så jeg må ha URL. Men hvordan får jeg det til?

Aurela, jeg har laget min på samme plass som du har laget din. Husker du litt mer hvordan du gjorde det trinn for trinn?

Jeg tror på den siste siden at det kommer opp flere forskjellige koder? Hvis ikke det gjør det så må du krysse av for den kodetypen du vil ha.. Du må altså lage signaturen på nytt, og få nye koder..

Skal se om jeg klarer å lage en bare for å sjekke hva du skal trykke på ;)

Skrevet

På den siden tilslutt hvor du får koden kan du få den i forskjellige varianter..

Du skal ned på linjen hvor det står Forum signatures, der skal du trykke på PseudoHTML, UBBCode and BB Code . Så kan du kopiere den nye koden og det burde funke..

Får du det til?

Skrevet

Ja! :) Nå fikk jeg det endelig til. Gjorde litt annerledes enn det du sa, men det funket nå iallefall. Takk for hjelpa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...