Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Var en tur innom legen i dag, har hatt små vaginale blødninger i 25 dager nå, fortsatte etter mensen. syntes dette var litt merkelig, så jeg bestilte en lege time. Er ikke no hypokonder, har faktisk ikke vært hos lege på 4 år. Da jeg jeg satt meg ned og forklarte ståa sa hun raskt at jeg måtte ta en kreft test.. Jeg lo det litt bort, men herregud, hu kunne da ha brukt et annet ord? Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, syntes bare det hele var ganske merkelig :S noen andre som har vært borti dette? jente 20 Oslo
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hun kunne brukt et annet ord eller bare sagt at hun skulle ta en prøve av deg. Jeg småbløddblødde i mange dager etter noe jeg trodde var mensen men jeg var faktisk gravid.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Håper du testet deg da. Tegn på livmorhalskreft kan være: Unormale blødninger fra skjeden Smerter under samleie Unormal utflod fra skjeden Smerter i bekkenet Hvis du har noen av disse symptomene, er det viktig å oppsøke legen så snart som mulig. Men disse symptomene kan også ha andre årsaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå