Gå til innhold

å vise seg fram..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_morten_*
Skrevet

Da jeg ble mann..dvs min sommer nr 15, husker jeg at jeg gikk naken ut av badet da jeg hørte at storesøstera mi (to år eldre) kom opp trappa , (kjempestolt over å la henne se den halvstive pikken min som dinglet mellom beina ;)

Jeg var litt hormonforstyrret den sommeren og vi viste oss fram til hverandre flere ganger. Vi var vel i en slags hormontåke begge to den sommeren og tente på å tease hverandre..

Er det noen andre som har småhistorier av denne sorten? tenker ikke spesielt på søsken, men rett og slett at du har vist deg fram til noen "tilfeldigvis".. ;)

Har inntrykk av at mange jenter liker å sprade naken rundt i leiligheten av og til, og da kan jo ting skje...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:roll:

Går rundt halvnaken ja, før og etter dusjing, før og etter seng, når eg vil ha meg noe...

Ekkelt forresten.

Skrevet

Hvis dette var 100% frivillig fra dere begge så synes jeg du er heldig.

Skrevet

Hahaaa, ja, jeg har en skikkelig lei uvane med å ikke gidde å ta på meg klær til enhver tid, så jeg går ofte rundt i huset med kun håndduk etter at jeg har vært i dusjen osv. Beklageligvis bor vi i ei leilighet med ganske godt innsyn, og jeg tror naboene har sett meg opptil flere ganger. Hardt å holde seg alvorlig når jeg møter på dem ute, men hah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...