Gjest Gjest_morten_* Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Da jeg ble mann..dvs min sommer nr 15, husker jeg at jeg gikk naken ut av badet da jeg hørte at storesøstera mi (to år eldre) kom opp trappa , (kjempestolt over å la henne se den halvstive pikken min som dinglet mellom beina Jeg var litt hormonforstyrret den sommeren og vi viste oss fram til hverandre flere ganger. Vi var vel i en slags hormontåke begge to den sommeren og tente på å tease hverandre.. Er det noen andre som har småhistorier av denne sorten? tenker ikke spesielt på søsken, men rett og slett at du har vist deg fram til noen "tilfeldigvis".. Har inntrykk av at mange jenter liker å sprade naken rundt i leiligheten av og til, og da kan jo ting skje...hehe
Gjest -.- Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Går rundt halvnaken ja, før og etter dusjing, før og etter seng, når eg vil ha meg noe... Ekkelt forresten.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Hvis dette var 100% frivillig fra dere begge så synes jeg du er heldig.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Hahaaa, ja, jeg har en skikkelig lei uvane med å ikke gidde å ta på meg klær til enhver tid, så jeg går ofte rundt i huset med kun håndduk etter at jeg har vært i dusjen osv. Beklageligvis bor vi i ei leilighet med ganske godt innsyn, og jeg tror naboene har sett meg opptil flere ganger. Hardt å holde seg alvorlig når jeg møter på dem ute, men hah.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå