Gå til innhold

Sex og kyssing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange gutter som ikke kysser når man har sex?

Jeg har nå hatt et par sengekompiser som nekter å kysse meg.

Jeg elsker å kysse under sex - uten at det skal bety noe mer, det gjør meg enda mer opphisset og det er en nytelsefaktor i seg selv.

Hva er problemet med å kline litt under akten?

Hmm... Noen flere som kjenner til problemet, eller er det bare jeg som treffer feil folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du har dårlig ånde eller tenner? uansett, kyssing er unødvendig

Skrevet

Det kan hende de ikke liker det bare, ikke noe mer enn det.

Selv liker jeg sjeldent å kysse under sex, men det hender :-)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hm, jeg kysser og kliner hele tida under sex jeg....... en ordentlig turn-on mener nå jeg

Skrevet

Ja ærlig talt! Ingen klining ingen kake (eller knulling som enkelte kaller det) :ler:

Skrevet

Det komme nok av at mannfolket er litt meir opptatt av andre saker og ting :Hehe:

Kysser og kliner mye under sex eg og sambo, så sant han ikkje leiker med andre deler av kroppen min med tunga og munnen sin :lur: Og så sant det ikkje er rett før han kommer, da er han meir opptatt av the imminent blowout :)

Skrevet

Fordi kyssing er mer intimt og personlig en sex? Og følgelig kysser man bare den man elsker, ikke den man bare elsker med. Kanskje?

Skrevet

Jeg kommer fortere hvis hun kysser meg. Vil holde ut lenger :) Hun liker å ha meg intill henne mens jeg liker å se hele henne under akten.

Skrevet

Jeg kan fint ha sex med noen, men nekte å kysse de.

Kyssing og samleie er 2 ting jeg forbeholder til mennesker som er tettere i livet mitt enn mer tilfeldige sengekamerater er.

Skrevet

hvis han ikke vil kysse meg, blir det ingen knulling.. sånn e det med den saken

Skrevet

Om noen som ville ha sex med meg hadde NEKTET å kysse meg, så hadde jeg følt meg veldig lite tiltrekkende...

Skrevet

Kyssing før, mens og etter sex er viktig

Skrevet

Kyssing før, under og etter sex er bare digg da.....

Under vorspielet så hjelper det på blodsirkulasjonen i de "genitale deler" som det heter og det øker lysten. Under akten passer det utmerket med kyssing når man roer ned takten.......så er det jo bare helskjønt når man kommer til finalen. Yepp, gutter er nok forskjellig her også, men jeg underskriver på at jeg liker det svært godt. Litt småbiting er også på sin plass......

Skrevet

Jeg hater å kline mens jeg har sex. Får helt creeps bare av å tenke på det.

Gjest Gullkorn fra pikemunn
Skrevet

Jeg synes kyssing er fantastisk turn on, og en like stor del av sexen som alt annet. Jeg hadde blitt sinna hvis han ikke ville kysse. FYSJ, for en skuffelse!

Skrevet

Liker å kysse under sex, synes det er så utroli deilig.

Harfast partner nå men har tidligere hatt ons der vi ikke har kysset, er endel som ikke kysser de man bare treffer en gang. Kan være mer personlig og intimt med kyssing enn knulling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...