Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Var tett i hele topplokket, febefrølelse og guffen i hele kroppen i forrige uke ennå. Gikk ca 1 uke + litt til kanskje. Og var fin i helga. I dag våknet jeg igjen med feberfølelse, varm i kroppen og små "tumsete" i topplokket. Ikke tett eller noe slikt bare tung i hele kroppen. (får svært skjeldent feber, selv med skikkelig streptokokker,, Var ikke mer en 37,5 nå) Kan det være etterdønninger av denne forkjølelsen jeg hadde forrige uke tro ? Noen som har hatt noe lignende ?
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Glemte å få med... Skal til behandling i dag,, men er usikker på om jeg bør dra. Vil jo ikke smitte behandleren min med noe greier.
Gjest ts Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Ja ja.. ble ikke behandling likevel.. Ringte å spurte hva behandleren mente... de er vist fryktelig redd for denne influensaen... og så helst at jeg ikke kom. Har ikke mer en feberfølelse, tung i kroppen og "tussete" småvondt i hode... minner ikke mye om influensa spør du meg (lenge siden jeg har hatt influensa da) Fint oppegående bare litt mer "daff" en normalt Men begynnte å lure litt. Behandleren mente noen fikk den influensan veldig lett da... men kan den være SÅ lett da ? Har ikke vært så dorlig at jeg har vurdert å ringe legen engang jeg da.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå