moniken Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Noen som har tips til hvilke sanger som er passende til en slik stor begivenhet?
18 mai brud Skrevet 23. april 2002 #2 Skrevet 23. april 2002 I vårt bryllup skal det synges to sanger i kirken. Det er Amazing Grace og The Rose.
Niso Skrevet 23. april 2002 #3 Skrevet 23. april 2002 Min kjære vil absolutt IKKE ha Amazing Grace og The Rose, men vi vil begge gjerne ha "Hjertets lys" av Anne Grete Preus. Teksten ligger her: http://home.online.no/~kirdahle/artikler/p.../poesi/love.htm Problemet vårt er bare å få tak i organisten - det er bare vikar-organister i kirken vår nå, og først i går fikk jeg vite navn og telefonnummer til "vår" organist, og jeg har ennå ikke fått fatt i ham på telefonen... Så jeg må nok se langt etter et solo-innslag i bryllupet vårt, i alle fall den sangen vil helst vil ha...
scorpion73 Skrevet 23. april 2002 #5 Skrevet 23. april 2002 Vi skal ha Æ e så gla i dæ med åge alexandersen, og Noe mer med jonas fjeld som solo innslag vi.12
Mary Skrevet 23. april 2002 #6 Skrevet 23. april 2002 Vi skal ha en sang som en musikervenn har laget til oss.. I tillegg skal han synge hunting high and low. Til begge sangene er det kun gitarspill. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå