Gå til innhold

Utstående ører

Fremhevede innlegg

Gjest Emilie20
Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for å operere ørene mine som stikker en del ut.

Var på konsultasjon idag og kan få time til operasjon innen en måned.

Jeg har alltid gått med håret ned, og panneband på trening osv, så jeg tror ikke det er noen som har lagt særlig merke til dette.

Kjæresten min har 1 gang, og det er vel rundt 2 måneder siden, kommentert noe sånt som "så søte ører du har" da vi sto i dusjen og håret mitt ble vått. (ørene kom fram). Jeg ble direkte flau og svarte ingenting. (Vi har vært sammen i snart 2 år.)

Det jeg vil frem til er at dette er noe jeg er veldig flau over.. Jeg synes det var flaut å si til mamma til og med, at jeg hadde vært på konsultasjon idag og hadde bestemt meg for operasjon. Hun fikk helt sjokk..

Hvordan skal jeg fortelle dette til kjæresten min?? Jeg trenger virkelig tips, for jeg gruer meg skikkelig. Har lyst til å si det som om det ikke skulle være så "big deal" på en måte..

Også til slutt, noen som har tatt en slik operasjon i lokal bedøvelse?

Fortell! Hadde vært kjempe takknemlig!

Videoannonse
Annonse
Gjest nesejenta
Skrevet

Jeg har alltid gått med håret ned, og panneband på trening osv, så jeg tror ikke det er noen som har lagt særlig merke til dette.

Kjæresten min har 1 gang, og det er vel rundt 2 måneder siden, kommentert noe sånt som "så søte ører du har" da vi sto i dusjen og håret mitt ble vått. (ørene kom fram). Jeg ble direkte flau og svarte ingenting. (Vi har vært sammen i snart 2 år.)

Det jeg vil frem til er at dette er noe jeg er veldig flau over.. Jeg synes det var flaut å si til mamma til og med, at jeg hadde vært på konsultasjon idag og hadde bestemt meg for operasjon. Hun fikk helt sjokk..

Hvordan skal jeg fortelle dette til kjæresten min?? Jeg trenger virkelig tips, for jeg gruer meg skikkelig. Har lyst til å si det som om det ikke skulle være så "big deal" på en måte..

Også til slutt, noen som har tatt en slik operasjon i lokal bedøvelse?

Fortell! Hadde vært kjempe takknemlig!

Du er jo heldig jo. Er jo bare ører, så er ikke såpinlig å fikse på dem. Værre å ta en nose job eller noe, som faktisk forandrer på ansiktet. Kunne godt tenkt meg nose job selv, mens syns det blir så flaut og uetisk å endre på seg selv så drastisk. Ører derimot er jo helt ok da, så slapp av

Skrevet

Bare fortell han at ørene dine plager deg mye,og han vil helt sikkert forstå. Å fikse ørene er jo ikke noen big deal. Det går så fint så.Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...