Gjest Gjest_jente_* Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 til jentene ; har du noen gang gitt en hjelpende hånd event ein blowjobs til en guttevenn noen gang? til guttene; har du motatt en hjelpende hånd /munn fra en veninne noen gang?
HulaHoop Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Nei, jeg har ikke gjort det. Jeg finner ingen av mine mannlige venner tiltrekkende på den måten, og det må jeg i mer eller mindre grad, skal jeg klare å gjøre noe slik.
Gjest gul3 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Nei, og hadde aldri villa gjort det heller. Venner er venner, og vil ikkje ha risikert ødelegge vennskap sånn om eg var singel.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Nei. Er jente. Har heller ingen guttevenner som ikke har to brukbare hender selv.
Gringo Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Nei, jeg har ikke gjort det. Jeg finner ingen av mine mannlige venner tiltrekkende på den måten, og det må jeg i mer eller mindre grad, skal jeg klare å gjøre noe slik. godt vi ikke er venner
Gjest jeansgutt20 Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Venninnen min hjelper meg til orgasme når jeg er keen, det har hun gjort i 3 år lissom. må lissom få lettet på trykket, og da er hun klar med en blowjob med engang:)
Gjest Iah Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Aldri, da hadde de ikke vært venner lenger. Venner har ikke sex.
Gjest Slem_Pike Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Nei, har aldri gjort og vil aldri gjøre. Venner er venner.
HulaHoop Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 godt vi ikke er venner Hehe, ok? Du ser helst at alle venninnene dine finner deg seksuelt tiltrekkende? Det er som det blir sagt her. Venner er venner. Men, en knullekompis er noe annet.
Gjest Melchizedek Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 Aldri, da hadde de ikke vært venner lenger. Venner har ikke sex. Hvor har du dette fra. Det går fint ann og ha sex og bare være venner.
Gjest Iah Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 Hvor har du dette fra. Det går fint ann og ha sex og bare være venner. Ikke i min definisjonsbok. Har man sex er man mer enn venner, selv om man ikke nødvendigvis er kjærester.
lovenemo Skrevet 15. september 2009 #13 Skrevet 15. september 2009 Aldri, da hadde de ikke vært venner lenger. Venner har ikke sex. Sign.
Gjest Melchizedek Skrevet 15. september 2009 #14 Skrevet 15. september 2009 Ikke i min definisjonsbok. Har man sex er man mer enn venner, selv om man ikke nødvendigvis er kjærester. Vel jeg sier meg uenig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå