Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Mulig jeg er litt rar altså - men noen ganger sitter jeg og tenker på hva som ville vært skrekken av matkombinasjon :gjeiper: altså 2 ting jeg ikke i min villeste fantasi kunne tenkt meg å spist sammen. Jeg kunne aldri klart å spise pannekaker med rekesalat
skrue Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Tja, pølse og rekesalat burde vel ikke være så galt. Jeg kunne glatt spist det om anledningen var der. Ser egentlig ikke den store forskjellen på pannekake og brød siden begge stor sett er basert på mel. Det er vel mer at mange forventer noe søtt til pannekaker. Det gjør ikke jeg. Det hender jeg slenger i skinke og purre når jeg steker tykke pannekaker. Til den pannekaken kunne jeg nok ikke tenke meg sukker eller syltetøy, så da blir det en umulig kombinasjon for meg. Vet at i Østfold er det endel som spiser pølse i vafler. Kan godt tenke meg det blir servert pølse "med alt" (også rekesalat) i vafler. Og vafler er bortimot det samme som pannekaker.
Gjest TS Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Pølse med rekesalat er godt spiser også bacon på pannekaker og pølse i vaffel. Spiser også brødskuve med rekesalat. Men (varme) pannekaker med rekesalat......nei DET blir noe annet, for meg iallefall *uggh*
Gjest Shady Lady Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Det fins jo utrulig mykje som absolutt ikkje bør kombinerast, så ein kan jo finne på heilt ville ting type sjokoladekake med lutefisk. Men for å vere litt meir seriøst: Eg veit om folk som har ketchup på klubb (potetball, raspeball), og det syns eg er utrulig kvalmt. Altså, eg har aldri smakt det. Blir kvalm av tanken på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå