Gjest Gjest_mona_* Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Begynte på Cerazette for en del år tilbake for å slippe mensen men har vært plaget med kvise på bryst,skuldre og rygg helt siden da. Hører mye om at Diane hjelper mot kviser, men ønsker fortsatt å slippe mensen da jobben min innebærer mye gåing i stige opp og ned og mye fysisk arbeid+at da jeg hadde mensen var smertene utålelige. Så mitt spørsmål er: Kan jeg gå over til Diane og ta pillene kontinuerlig ( uten å ta en ukes pause ) slik at jeg slipper mensen,småblødninger, og menssmertene? Noen som har prøvd? Og har det noen bivirkninger?
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 .......og jeg har vært hos flere hudleger og prøvd alt som er av piller og kremer mot kvise. Kvise og mensen. Vil bli kvitt begge.
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Er det ingen som går på Diane og som ikke tar pause ( tar pillene kontinuerlig for å ikke få mensen ) som kan skrive noe her? Vil gjerne vite hvordan det er.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Er det ingen som går på Diane og som ikke tar pause ( tar pillene kontinuerlig for å ikke få mensen ) som kan skrive noe her? Vil gjerne vite hvordan det er. Jeg går på diane og hopper over mensen. Legen sier at man bør ha mensen 4 ganger i året. Da kommer den som regel uansett.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Hei. Ser jeg ligger noen år bak denne samtalen men vil gjerne vite hvordan det gikk med deg og bytte fra cerazette til diane? Vurderer å gjøre det samme grunnet uren hud. Anonymous poster hash: ded68...a8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå