Gå til innhold

Fra Cerazette til Diane

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Begynte på Cerazette for en del år tilbake for å slippe mensen men har vært plaget med kvise på bryst,skuldre og rygg helt siden da.

Hører mye om at Diane hjelper mot kviser, men ønsker fortsatt å slippe mensen da jobben min innebærer mye gåing i stige opp og ned og mye fysisk arbeid+at da jeg hadde mensen var smertene utålelige.

Så mitt spørsmål er:

Kan jeg gå over til Diane og ta pillene kontinuerlig ( uten å ta en ukes pause ) slik at jeg slipper mensen,småblødninger, og menssmertene?

Noen som har prøvd? Og har det noen bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

.......og jeg har vært hos flere hudleger og prøvd alt som er av piller og kremer mot kvise.

Kvise og mensen. Vil bli kvitt begge.

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Er det ingen som går på Diane og som ikke tar pause ( tar pillene kontinuerlig for å ikke få mensen ) som kan skrive noe her?

Vil gjerne vite hvordan det er.

Skrevet
Er det ingen som går på Diane og som ikke tar pause ( tar pillene kontinuerlig for å ikke få mensen ) som kan skrive noe her?

Vil gjerne vite hvordan det er.

Jeg går på diane og hopper over mensen. Legen sier at man bør ha mensen 4 ganger i året. Da kommer den som regel uansett.

• 3 år senere...
Skrevet

Hei. Ser jeg ligger noen år bak denne samtalen men vil gjerne vite hvordan det gikk med deg og bytte fra cerazette til diane? Vurderer å gjøre det samme grunnet uren hud.

Anonymous poster hash: ded68...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...