Gjest No wonder woman Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 En kvinne uten en mann er som en mus uten bowlerhatt.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 En kvinne uten mann (eller en mann uten en kvinne) er som en sjokoladekake uten glasur... God nok alene, men mangler "det lille ekstra" for å få utnyttet sitt fulle potensiale.
Gjest sånn kan det sies Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 En kvinne uten mann (eller en mann uten en kvinne) er som en sjokoladekake uten glasur... God nok alene, men mangler "det lille ekstra" for å få utnyttet sitt fulle potensiale. Ja.
Bernardette Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 En kvinne uten mann (eller en mann uten en kvinne) er som en sjokoladekake uten glasur... Perfekt for meg, jeg spyr av den sure ekle sjokoladeskorpa som dekker kaka. Spyr som i spyr faktisk.
Bernardette Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 En kvinne uten en mann er som en mus uten bowlerhatt. ..og hva er en bowlerhatt?
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg har hørt at en kvinne uten en mann, er som en elg uten hårnett. En bowlerhatt er en slik som Egon Olsen i Olsenbanden bruker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå