Livets datter Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 Jeg har aldri forstått hvorfor noen "benker seg til" på do med aviser, tegneserier o.l. Noen koser seg virkelig "på ramma", og blir sittende i evigheter. Personlig synes jeg det er greit å få gjort det man skal, og bli ferdig med det. Toalettet er ikke et sted jeg vil bli sittende...
Sharissa Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Det er jo hvis det man skal trøkke ut er tregt å få ut, så kan det hjelpe og sitte å lese og tenke på noe annet så man slapper av, så kommer det lettere ut. Om det man skal trøkke ut kommer med en gang er det vel heller ingen vits i og bli sittende og lese el. heller
Ingeborg Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Jeg slapper vel av til en viss grad... men samboeren min kan sitte lenge på ramma, han! Med bok og greier! Tror han ser det som et lite "fristed"...
Gjest Ny i dag Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Kan ikke si jeg koser meg, men siden jeg kun sitter på ramma ca. en gang i uka så blir det fort noen timer der. Da er det greit å få slått i hel tida med godt lesestoff. Har fått bolta fast egen hylle til aviser og blader. Fikk nylig rappa med meg en minibar fra et hotell og har fått den installert på do. Kan være godt med en kald lettøl i disse varmer sommer dager når jeg sitter der i timesvis
Livets datter Skrevet 11. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2003 Fikk nylig rappa med meg en minibar fra et hotell og har fått den installert på do. Rappa med deg en minibar??? :o Hvordan gjorde du det?
MarianneE Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Det hender jeg blir sittende litt ekstra for og lese ferdig, ja. :oops: Av en eller annen grunn får jeg de beste tankene mine på do! Det er mang en idè som har kommet der. Men, mannen min er værst. Han kan sitte der i en halvtime. Det værste han vet er nemlig og "stress-drite" Men, han har t.om. prestert og sovne der inne. Lo fælt da undersøkte hva den rare lyden fra doen var, ja........
Ingeborg Skrevet 11. august 2003 #8 Skrevet 11. august 2003 Rappa med deg en minibar??? :o Hvordan gjorde du det? Høres ut som om Ny i dag er inspirert av Øystein Sunde: "Boblebad på hjemlån og telefax på do..."
Gjest Ny i dag Skrevet 11. august 2003 #9 Skrevet 11. august 2003 Nei, kun den minibaren. Røska bare ut kontakten og tok den under armen. Badehetter og håndklær har jeg ikke bruk for.
Kaktus Skrevet 11. august 2003 #10 Skrevet 11. august 2003 Nei, leser aldri på do - og det gjør ikke mannen min heller. Sitter aldri der lenge om gangen. Må man, så må man - men da er det fort gjort. Trives ikke med å sitte der lenge, og fristeder har man da andre steder i huset...
Gjest Tex Skrevet 11. august 2003 #11 Skrevet 11. august 2003 Jeg koser meg overhodet ikke. Synes det er ufattelig kjedelig på do og kommer meg fortest mulig ut igjen. Men jeg har en tiåring som pleier å kose seg med "dopause" som hun sier. Det har hun holdt på med siden hun var bitte liten, særlig når vi fex gikk på Oslo City og hun var lei... Da var dopausene gode å ha!!!
joop Skrevet 11. august 2003 #12 Skrevet 11. august 2003 :o jeg koser meg ikke på do. gjør det jeg skal, og går ut igjen. heldigvis sitter ikke gutten min der i timesvis, han gjør som meg.
Redhead Skrevet 11. august 2003 #13 Skrevet 11. august 2003 Det hender jeg tar med meg et blad eller en avis, men sitter ikke lenge nok til å komme forbi første side . For øyeblikket setter jeg mest pris på de gangene jeg får gå alene på do! Uten en ivrig ett-åring som enten holder på å dunke hull i badekaret, eller som gjerne vil kaste noe i do mens jeg sitter der!
Gjest sexysadie Skrevet 11. august 2003 #14 Skrevet 11. august 2003 Jeg må slappe av ellers får jeg ikke til å drite. Tar ikke med blader og den slags inn på do, d er ikke nødvendig. men jeg må være alene.Kan ikke ha folk rennende irundt meg eller ute på gangen. Fred og ro d er tingen.
Lenemor Skrevet 11. august 2003 #15 Skrevet 11. august 2003 Det hender at jeg tar med meg et blad eller avis på do, men sitter ikke der for å kose meg. Det hender at jeg ikke har tid til å gå på do :oops: så da må jeg gjøre noe fornuftig mens jeg sitter der. I bokhandlene er det en bok som heter dassboka, noe å tenke på for å hindre at doen blir til bibliotek?
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 11. august 2003 #16 Skrevet 11. august 2003 Klart man har Donald på do, når skulle jeg ellers få fred til å lese det? Klart, dodraugen er et tilbakevendende og forstyrrende problem, men jeg driver aktiv kjemisk krigføring mot ham, og teppebomber så godt jeg kan.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #17 Skrevet 11. august 2003 For et tema...... men jeg svarer gjerne jeg! Hehe... Jeg kjøpte en bladhylle på bohus som jeg skrudde opp på do jeg Synes det er greit å ha noe å lese på mens man sitter der og jobber. Både jeg og sambo har lagt blader i hyllene som vi leser i. Han AmCar, jeg Bike, og så Nemi som begge leser For meg er doet til tider den eneste plassen jeg får være litt for meg selv. Tenker mange lure tanker der inne, jeg.
Gjest Atacand Skrevet 11. august 2003 #18 Skrevet 11. august 2003 På do kan en sitte i egne tanker til noen andre på døren banker.
Achmed Skrevet 11. august 2003 #19 Skrevet 11. august 2003 Selvfølgelig leser man på do hvis man har muligheten. Hos oss går det mest i tegneserier, men møteinnkallelser, brukermanualer og pensumlitteratur har også forekommet. Hvis jeg er på toaletter uten lesestoff, pleier jeg å ty til mobiltelefonspill. Personlig har jeg dog et lite problem hvis jeg sitter på do lenge. Da visner nemlig føttene mine bort, og jeg må riste de i gang før de er brukbare igjen. Problemet skyldes antakeligvis en kombinasjon av for lange bein, lavt toalett og framoverlent lesestilling, gjerne med albuene på lårene. Min kjære sambo har også erfart at det samme kan skje hvis bena er for korte i forhold til toaletthøyden.
Midnattsol Skrevet 11. august 2003 #20 Skrevet 11. august 2003 Dassboka ja..den har vi, men den er ikke i bruk på do. Tok den ut derfra da jeg fant ut at gjester kanskje kom til å bli værende lenge der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå