Gå til innhold

Seattle og vestkysten i USA


Gjest Gjest_Lillymor_*

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Linda_*

Hei :)

den turen tok vi i fjor .Vi hadde en kjempetur :-D

Vil anbefale å lande i Seattle og ta turen nedover vestkysten derfra .Vi gjorde det motsatte men angret litt på det da det var i california det var mest spennende for ungene( som var 10,12 og 14)

I Seattle vil jeg anbefale pike place market,veldig koselig å rusle rundt der.

vi besøkte også Ballard ,som er en nesten norsk liten by.Der måtte vi innom Olsens scandinavian foods hvor de hadde freia melkesjokolade !

kan anbefale Space needle også selv om det er mye turister.Utsikten er utrolig !

På vei sydover burde dere innom Redwood skogen ,et stykke nord for san fransisco.Disse utrolig høye trærne er et syn !

I SF må dere få med dere fishermans warf. Mengder av mennesker men veldig koselig å rusle rundt. Alcatraz var også artig å oppleve ! også cable cars da !

Fra SF kan jeg anbefale Pacific coast highway,utrolig fin natur.Ta en stopp i san Simeon og besøk Hearst castle !

Vi likte Los Angeles best.Her har du ALT ! Ungene mine Hadde det helt topp i UNIVERSAL STUDIOS. ( så dette er et must når vi drar tilbake neste år !)

Skal dere besøke universal så kan jeg anbefale Front of line pass!!!! vi sparte utrolig mye tid da vi slapp å stå i kø !Litt dyrere men det er verdt det!

Vi var også i Disney Land. Utrolig flott,men vanvittig myyyeee mennesker :-S

Vi gikk nærmest i kø hele tida...

Santa Monica pier var en opplevelse ,men selvfølgelig masse folk der og !

Kunne sikkert kommet med mye mer men husker ikke akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...