Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Jeg begynte på Efexor for litt over en uke siden. Det har enda ikke gitt noen effekt men merker at pupillene er DIGRE og jeg svetter som en gris. Det er så flaut for jeg har nettopp startet studier. Hver dag jeg kommer dit så renner svetten i pannen og på siden av hodet. Under genseren kan jo ingen se men jeg føler at det koker innvendig. Dette kommer langt fra stress eller aktivitet, for det minste får meg til å svette. Og jeg har aldri opplevd sånn før jeg startet på tablettene. Jeg har noen spørsmål. Vil svetten gå bort? Vil pupillene bli normale igjen? Og når?
lovenemo Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Varierer fra person til person, så du får bare vente å se rett og slett. Gir det seg ikke så tar du en prat med legen.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Jeg fikk også kjempestore pupiller, men det ga seg etter en ukes tid. Svettet ikke unormalt mye.
Pomeline Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Effekten av pillene kommer som regel etter 3-4 uker. Vet at det er veldig vanlig med overdreven svetting og kvalme. Ofte gir dette seg litt etter litt. Men varierer fra person til person.
Avalon Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 bivirkninger bør gi seg etter noen uker, men prat med legen om de ikke gir seg eller de er for ubehaglige. Jeg gikk på efexor bare i noen dager, jeg fikk store og veldig ubehaglige bivirkninger allerede 15 minutter etter den første pillen. Fikk ikke noen liten dose akkurat. Så etter 2-3dager gav jeg beskjed til legen at dette orket jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå