Gjest bigman Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Kjappis: brukte litt av dama mi sin lancome-creme. Hu er helt nazi på tinga sine, og vil ikke at jeg skal bruke noe som tilhører henne. Hu kommer først hjem igjen til helga, siden hu er på seminar nå, men må jeg ta også kjøpe en ny krem nå, eller merker ikke dere jenter forskjell når det bare er litt som er borte? Det står jo ikke målestreker på tuben... Jeg mener det seriøst, dama klikker så jævlig på sånne småting.
Wildy Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Om hun klikker over at du låner litt krem i ny og ne tror jeg dere har helt andre problemer enn om du må kjøpe en ny tube eller ikke.... Og forøvrig, jeg hadde neppe merket om noen lånte litt av en krem, men så er jeg heller ikke spesielt "nazi" på slike ting.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Kommer an på hva du mener med bare litt? En gang jeg lånte håndkremen min til en mann klemte han ut halve tuben.
Gjest bigman Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Ja, altså jeg vet ikke helt, men jeg så tuben lå på badet etter at ei venninne fra jobben måtte dusje hos oss etter at vi samarbeida om et prosjekt vi skal ha ferdig, og jeg antar at hu har lånt litt... Dama mi er så sjalu, så jeg er redd for at hu skal finne det ut, for jeg bruker jo ikke sånne parfyme greier. Men en bruker kanskje ikke så mye på en gang? Hu fikk låne tannkrem av meg, da.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Hvis hun hater at du tar produktene hennes, kan du ikke greie deg uten krem til butikken åpner da? Vær en mann.
Gjest å nei Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Ja, altså jeg vet ikke helt, men jeg så tuben lå på badet etter at ei venninne fra jobben måtte dusje hos oss etter at vi samarbeida om et prosjekt vi skal ha ferdig, og jeg antar at hu har lånt litt...Har du veldig lyst til at vi skal spørre om hvorfor hun måtte dusje etter prosjekt, siden du nevner det?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 En veninne av deg fra jobben dusjet hjemme hos dere etter et prosjekt, hun har brukt din samboers fuktighets krem, men hun lånte din tannkrem... Jeg antar dette "prosjektet" varte natten over siden hun trengte å låne tannkremen din..? Jeg tror veninnen din brukte brukte av din sjalue samboers fuktighets krem med full viten og vilje jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Kjappis Troll tenker jeg :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Etter TS' andre innlegg har jeg god forståelse både for hennes paranoia når det gjelder at hennes produkter blir brukt, og hans noia for at hun ikke skal finne ut av dette... Eventuelt troll.. Underholdende er det uansett.
Kine28 Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Hehe, Kjøp en ny krem til henne og fortell henne at du brukte litt av kremen hennes, men at du har kjøpt en ny. Da kan du overta hennes gamle!
The Kitten Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 Jeg hadde ikke merket det om noen tok litt.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Det er vel mer sannsynlig at hun merker at tuben plutselig er ny og full, enn at hun merker at det er tatt litt av den gamle. Eller tenkte du å fjerne litt av den nye sånn at det er igjen litt mer enn i den gamle? Eller hva i huleste tenkte du at du skulle gjøre? Jeg tror du har et stort problem nå altså.
Lovis Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 (endret) Personen sa jo at han skulle kjøpe ny krem og FORTELLE at han hadde tatt av den gamle. Ikke noe problem det vel. Og jeg aner ikke hvor mye som er igjen i tuben i alle fall. Blir like overrasket hver gang noe går tomt. Men så er jeg ikke "nazi" på slikt heller da. Endret 8. september 2009 av Lovis
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #16 Skrevet 8. september 2009 Personen sa jo at han skulle kjøpe ny krem og FORTELLE at han hadde tatt av den gamle. Ikke noe problem det vel. Nei, han er livredd for at nazi-dama hans skal finne ut at noen har brukt av kremen hennes og lurer på om han må kjøpe ny.
Gjest bigman Skrevet 8. september 2009 #17 Skrevet 8. september 2009 Har du veldig lyst til at vi skal spørre om hvorfor hun måtte dusje etter prosjekt, siden du nevner det? Når du jobber natta igjennom, så er det faktisk vanlig å dusje før du drar til morgenmøte, er det ikke det a? Jeg skjønner hvor dere vil hen, men nå var jeg faktisk mer bekymret over om arbeidskollegaen min legger igjen tegn med vilje, og har ikke lyst til å kjøpe så dyr krem på nytt om jeg ikke må. Dessuten vet jeg ikke hvor jeg finner den heller.
Gjest bigman Skrevet 8. september 2009 #18 Skrevet 8. september 2009 Har dere hver deres tannkrem? Ja, dama mi syns det er uhygienisk å blande bakteriene i tannkremen. Jeg skjønner ikke det, vi kysser jo av og til, så da får hu jo allikavel bakteriene mine i munnen???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå