Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 De siste ukene har jeg vært plaget med en del "kviser" rundt de ytre kjønnsleppene. De er gjerne litt betente en dag eller to før de sprekker og ekkel guffe kommer ut æsj æsj æsj! Noen som vet hva dette kan være? De dukket opp etter sist mens.. Er det dette som er soppinfeksjon? Har aldri hatt det før, så er litt grønn på det området.. Har ikke mer utflod enn vanlig, ingen vond lukt heller. Ikke har jeg hatt sex på lenge heller.. Noen tips?
Skylines Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Er enig med det Damiana skriver, evt kan det også være talgkjertler, men mitt inntrykk er at de er veldig små, og ikke sååå kvise-aktige
Gjest ts Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Har ikke barbert heller.. skjønner ikke helt det her altså. Nå klør det også, eller så bare innbiller jeg meg det, he he.. Er sikkert ikke så sunt å gå og tenke og bekymre seg så mye for det heller. Reiser på ferie i morgen, så får liksom ikke gått til lege heller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå