Gå til innhold

Gave til 4-åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Her håper jeg noen av dere kan hjelpe meg, som ikke er så vant til småbarn! Jeg skal kjøpe gave til en liten jente som blir 4 år, og kommer nok til å kjøpe en leke e.l. Hva er populært for en 4-årig jente å få? (prisklasse, ca rundt 300-400 kr)

Og en ting til, jeg har nettopp flyttet til Oslo. Så er det noen som har noen tips om hvor jeg finner bra lekebutikker i byen??

Er litt blank når det gjelder unger, så jeg håper noen har noen gode tips. Da hadde jeg blitt glad :D

SK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ei jente på 4 år selv, og det som er populært her er prinsesseting, rosa ting, blomsterting, glitter. alt sånt fjas... :lol:

Ellers er puslespill, tegnesaker, bøker, musikk, tegnefilmer populært. (men det må inneholde en av de første kriteriene... :wink: )

Men det kommer jo litt an på ungen. Ikke alle som er så begeistret for rosa, blomstrende glitterstas... :roll:

Skrevet

hei hei som AUF skriver er det jo veldgi populært med prinsesseting, og det helt i rosa.

Ellers så skal jeg til mitt tantebarn som blir tre år gi forkle som jeg har brodert navnet på også tenkte jeg og kjøpe ei kjevle og litt sånne ting som man bruker til og bake.

Er så vanskelig og finne på gaver til barn for de har jo som regel alt de trenger og mere til.

Veit ikke om jeg har fått hjulpet deg jeg men........

Skrevet

Fireåringen min elsker oxo alt som er rosa!!! Og glitter og prinsesser og...... Ja, i det hele tatt! Og perler er gøy, sånne som man stryker.

Dukker får hun aldri nok av, og hun har begynt å få øynene opp for Barbie og Shelly.

I forrige uke var hun i en veskebutikk og kjøpte seg en "drøm" av en trillebag: Knall rosa så klart, og hun har den konstant med seg. Selv om hun ikke skal reise lenger enn til barnehagen borti gaten her..... :ler:

Øverst på ønskelisten nå står Shelly's hoppeslott (fra Mattel).

Bra lekebutikk i Oslo er så klabert Toys'R'Us !

Skrevet

Jeg ville ha tatt meg en tur til IKEA hadde jeg vært deg. Der får du mye for pengene, og mye artig. Jeg sverger til tre-leker, f.eks. mini-tørke-stativ i tre, strykebrett etc. De har også artige lekekasser i rosa. Alskens mini-kjøkken-utstyr. Ser for meg at dette er leker som varer litt lengre enn glitter og hårstrikk. Det er jo selvsagt artig å få glitter og hårstrikk også, men skikkelige tre-leker varer lengre og kommer ikke bort på lekerommet. :blunke:

Lykke til!

Skrevet

Har vært i to 4-års bursdager i sommer. Og rosa/lilla var stas.

Perler m/former var populært. Jeg kjøpte en eske med store kritt i pastellfarger, som brukes på asfalten. Ellers var rosa plastveske med noe dill på også fint.

Skrevet

Alt av voksen-dame ting til huset, komfyrer og gryter, plastikkmat og kjøkkenredskaper, pluss gjerne utkledningstøy, er det som er mest populært blandt fireåringene i barnehagen

Gjest Mamma til 4 åring
Skrevet

Jeg synes du skal gå på Riktige leker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...