Gjest Liten Skrevet 10. august 2003 #1 Skrevet 10. august 2003 Jeg er så heldig at jeg de siste årene har blitt begavet med synlige blodårer på utsiden av lårene. Ikke noen åreknuter eller noe, bare et par klatter med blått spindelvev like under huden. Hørte en gang om at det er mulig å få fjernet slike ganske enkelt ved å injisere et eller annet. Noen som har hørt om dette, evt prøvd det og vet sånn ca hva det koster?
Gjest Hilde K S Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 Min mor har prøvd. Hun syntes resultatet var kjempebra. Dette foregikk på en hudpleiesalong og det var dyrt. Husker ikke hvor mye, men det får du vite når du ringer salongen. Kjipe greier det der. Ser de begynnet å dukke opp hos meg også. Akkurat nå er jeg litt brun så da synes de ikke så godt, men snart kommer vinteren og da VIPS er appelsinhud og synlige blodårer på plass igjen !
Gjest Liten Skrevet 10. august 2003 #3 Skrevet 10. august 2003 Er ikke hysterisk på disse blodårene, men ettersom bena alltid har vært et av mine fremste kroppslige aktivum, og jeg nå ikke lengre liker å bruke shorts og korte skjørt, så har jeg tenkt tanken å få dem fjernet. Lurte på om det ble gjort hos hudpleier eller hos lege, så da er jeg hvertfall litt klokere etter svaret ditt Hilde (takker pent ). Får høre med hudpleieren neste gang jeg er inne til voksing.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå