Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hei, frykter at jeg muligens har endometriose, og håper på råd på en del spørsmål. Hvor i magen har man vondt om man har endometriose? Hvordan arter smerten seg? kommer økt hårvekst raskt eller over tid, kan dette stageres? har lest litt rundt på nettet men synes svar fra folk som har egne erfaringer med det er mye bedre
Gjest jente27 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hei! Jeg har også endometriose, men av erfaring så er det veldig individuelt hvordan man rammes. Jeg har fått svar på mange spørsmål på http://endometriose.no/ håper dette er til hjelp
Avalon Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg har også endometriose, se på linken som det ble henvist til ovenfor. At man får økt hårvekst av endometriose har jeg aldri hørt om noe steder, og ser heller ikke logikken i hvorfor man skulle få det..så jeg tror du blander sammen endometriose og pcos! Endret 8. september 2009 av Avalon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå