Gjest 2blå Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Jeg mistet kontakten med bestevenninnen min for noen år siden, hun flyttet vekk på skole og jeg fikk meg kjæreste. Hun kom sjeldent til byen fordi hun var opptatt med sine nye venner og blei med de hjem i helgene og festet og når hun kom var jeg opptatt. Savner denne venninnen min veldig mye, men har ikkje snakket med henne på lenge. Jeg tror ikkje hun bor i byen lengre, til tross for at mine foreldre har sett henne før på vei til jobb eller fra jobb. Jeg har søkt etter hennes navn på facebook, men det er så mange andre som heter det samme, og flere mangler bilder. Hun kan jo og ha forandret seg i løpet av årene så jeg veit ikkje heilt hvordan jeg skal finne henne. Har funnet ett tlf nummer og sendte en melding for en stund siden men fikk ikkje noe svar. Vil ikkje ringe heller om det er feil person. Aner ikkje hva mailadresse hun kan ha, så jeg kan ikkje komme i kontakt med henne slik heller. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan finne henne igjen og opprette kontakt?
Gjest 2blå Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Kommer opp 215 personer når jeg søker på navnet hennes på facebook. Men det er mulig hun har nytt etternavn, for alt jeg vet kan det være hun har giftet seg i løpet av årene.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 "Kjente" du foreldrene hennes og husker hva de heter? Isåfall så kan du jo kanskje prøve å få kontakt med venninnen din via dem.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Har forsøkt å søke i skattelistene? Om du vet hvilken kommunne hun bor i er sjangsen ganske stor for å finne henne
Gjest 2blå Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 "Kjente" du foreldrene hennes og husker hva de heter? Isåfall så kan du jo kanskje prøve å få kontakt med venninnen din via dem. Husker ikkje helt navnene deres, hadde heller ikkje særlig kontakt med dem. Tror ikkje de likte meg noe særlig heller. Har forsøkt å søke i skattelistene? Om du vet hvilken kommunne hun bor i er sjangsen ganske stor for å finne henne Ja, sjekka der og på finnfirma.no/personer. Det virker som det er to adresser i to forskjellige kommuner (hvor jeg bor og i Fitjar, hvor enn det er), så aner ikkje om hun bor her, eller på det andre stedet. Vurdere prøve sende en ny sms, men aner ikkje om hun vil svare eller ha kontakt med meg.
Gjest 2blå Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Fant hun på Nettby, så får se om hun vil ha kontakt. Sååå... Tråden er nå ikkje i bruk lengre, for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå