Gå til innhold

Vasking av dusjkabinett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva bruker du til å vaske dusjkabinettet, hvilke vaskemidler, og hva vasker du med (klut/svamp etc). Hva virker på det mørke belegget i hjørnene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva bruker du til å vaske dusjkabinettet, hvilke vaskemidler, og hva vasker du med (klut/svamp etc). Hva virker på det mørke belegget i hjørnene?

Siden det er mye dusjing her i huset,så er vi avhengi av at kalk og skitt fjernes etterhvert for ikke å ødelegge dusjen. (er ny) De som dusjer har en tendens til at vi har hushjelp som kommer og tar det.

Vi har liggende på badet en svamp. Hver og en må vaske dusjen etter seg. Det gjøres stort set,og da de er i dusjen. på slutten av dusjingen. vi bruker noen dråper zalo på svampen. Den er alltid blank og fin,siden vi innførte dette.

På fliser igulv, og da hjørner tr vi iallefll en g i uken jif eller rett og slett eddik.

slik gror det aldri igjen i hjørnene.

Da dusjingen er over,så spyles dusjen ned med halvlunket vann.

Skrevet

Jeg bruker en oppvaskbørste (genialt der det er litt vanskelig å komme til) og Ajax baderomsspray. Skyller av etterpå og alt er rent og pent. :)

Skrevet

Heia,bruker cilit bang både den som var gul kork på som nå er hvit.Heller litt på en engangsvamp å skurer, ellers bruker jeg den orange med spraykork og den ble jeg overasska av.Kom best ut i test på tv2 Danmark for kjøpte den der rent tillfelldig.Sprya på i hjørnene og driten rant faktiskt av.Balsam og såpe som legger seg der.Ellers er jo hvit jif bra til hvit flater og den har jeg alltid i hus men hvor mye de sliter på gummi og ting i dusjen vet jeg ikke, så har du ny dusj ville jeg brukt noe milde middler og tatt den hver dag som de sier over her for å holde den fin lengst mulig.Og en gammel tannbørste er tingen i hjørner du ikke kommer til ;-.))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...