Gjest ts Skrevet 7. september 2009 #21 Skrevet 7. september 2009 Stakkars pus... Jeg hadde blitt rasende om det var min pappa som "passet på" pusen vår og nektet å ta h*n med til dyrlegen Kjenner du noen andre i området da ? Som muligens har litt samvittighet for den stakkars pusen? En venninne av meg ringte til meg med samme beskjed om pusen deres, men hun våget ikke å røre ham... Etter 15 min hadde jeg kjørt pus til dyrelegen og den ble avlivet da den hadde store indre skader og led noe fryktelig !! Kjenner dessverre ingen andre der som kan ta den til dyrlegen.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #22 Skrevet 7. september 2009 Så koslig sagt, det var bedre enn all den kjefting fra de andre her håper av hele mitt hjerte at pus blir bra !!
^^Sunny^^ Skrevet 7. september 2009 #23 Skrevet 7. september 2009 Kjenner dessverre ingen andre der som kan ta den til dyrlegen. Da er det ikke annet å gjøre enn å håpe at pus ikke ligger med smerter hele natten og at det går bra..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #24 Skrevet 7. september 2009 Kjenner dessverre ingen andre der som kan ta den til dyrlegen. oops...! dette innlegget kom visst i feil rekkefølge. Dere skriver jo så fort :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #25 Skrevet 7. september 2009 nei nå skrev jeg feil igjen! svarte på feil innlegg. har faren din hatt katt før?
Gjest ts Skrevet 7. september 2009 #26 Skrevet 7. september 2009 Så koslig sagt, det var bedre enn all den kjefting fra de andre her håper av hele mitt hjerte at pus blir bra !! Det håper jeg også at hun blir.
Gjest ts Skrevet 7. september 2009 #27 Skrevet 7. september 2009 nei nå skrev jeg feil igjen! svarte på feil innlegg. har faren din hatt katt før? Ja, han har hatt katt tidligere. Hele min barndom.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #28 Skrevet 7. september 2009 Da vet han nok hva han driver med
Gjest ts Skrevet 7. september 2009 #29 Skrevet 7. september 2009 Da vet han nok hva han driver med Håper det.
Gjest Chiffon Skrevet 7. september 2009 #30 Skrevet 7. september 2009 Tar han den med til dyrlegen i morgen da?
Gjest ts Skrevet 7. september 2009 #31 Skrevet 7. september 2009 Tar han den med til dyrlegen i morgen da? Vet ikke. Han ville se hvordan katten var, og så ta en avgjørelse.
^^Sunny^^ Skrevet 8. september 2009 #32 Skrevet 8. september 2009 Jeg er spent på hvordan det går med pusen din så håper du oppdaterer oss her
Theosin Skrevet 8. september 2009 #33 Skrevet 8. september 2009 Jeg er spent på hvordan det går med pusen din så håper du oppdaterer oss her jeg også!! Har pusen vært hos dyrlegen? Går det bra med henne?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 8. september 2009 #34 Skrevet 8. september 2009 Håper det. Fedre er av og til av den gamle skolen og stabukker. Jeg husker vi hadde en hund som ble påkjørt. Foreldrene mine ringte veterinæren, dette var sent på kvelden, og veterinæren sa at om den overlever natten er det ingen fare. "himler med øynene". Den overlevde, men bare lå, og ville ikke spise eller ha kontakt. Har du økonomi til å få veterinæren til å komme på hjemmebesøk til din far dvs din katt? Eller går det bedre nå? Drikker pusen vann?
Gjest ts Skrevet 8. september 2009 #35 Skrevet 8. september 2009 Katten har i dag spist mat, drikker vann. Går selv i trapper, men halter litt. Har vært i kontakt med dyrlegen. Katten skal dit i løpet av morgendagen. Den virker å være litt bedre enn den var i går.
Gjest ts Skrevet 9. september 2009 #36 Skrevet 9. september 2009 Oppdatering: Katten har vært hos dyrlegen. Muligens infeksjon i et kne på grunn av bitt. Katten har fått antibiotika og skal tilbake til dyrlegen om to dager for en sjekk.
Tabris Skrevet 9. september 2009 #37 Skrevet 9. september 2009 Så bra at dere fant ut av det og at den får behandling.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #38 Skrevet 10. september 2009 Ååå... JESS!! jeg var veldig bekymra for katten din, men nå blir vel alt bra. Eller?? :-o
Gjest ts Skrevet 12. september 2009 #39 Skrevet 12. september 2009 Ååå... JESS!! jeg var veldig bekymra for katten din, men nå blir vel alt bra. Eller?? :-o Hun trenger fremdeles antibiotika, og har enda litt vondt. Men formen er mye bedre, så det ser bra ut:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå