daisy_dee Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jeg og kjæresten min har vært kjærester i snart tre år og samboere i litt over ett av dem. Det første året var sexlivet våres helt fantastisk - som det seg hør og bør med tiden har det dessverre dabbet av, jeg brukte lenger og lenger tid på å bli gira, hatt mye stress med jobb og skole - noe som tilslutt har ført til en totalt manglende sexlyst ... Flere ganger har jeg ikke kunnet huske sist vi hadde sex, det kunne gå 1 mnd mellom hver gang ..Vi har også hatt noe problemer, jeg har vært lei og grinete.. Nå har vi ordnet opp og har det flott sammen! Jeg elsker han, vil være med han og vi koser oss! Problemet er..det gjør så vondt når vi har sex! Jeg blir ikke skikkelig våt lenger heller, selvom det han gjør er digg! Vi bruker glidemiddel - men det hjelper sjelden mer enn et kvarters tid. Det føles som om jeg er jomfru hver gang, det er super trangt og jeg blir bare sår og øm..dette har kommet gradvis det siste 3/4 året. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til! Gutten min blir jo også frustrert Vi har kjøpt en klitorisstimulator, i håp om at den skal få meg til å slappe av nok til at jeg "åpner meg" mer. Den funket dessverre ikke sånn Er det noen som kjenner seg igjen, har råd og tips til hva jeg kan gjøre? Vurderer å bestille en time hos gynekologen, men har det noe for seg tro..? Skal nevnes at jeg ikke har noe problem med hverken å sette inn eller bruke tampong. Setter pris på innspill!
Gjest gjestkvinne Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg og kjæresten min har vært kjærester i snart tre år og samboere i litt over ett av dem. Det første året var sexlivet våres helt fantastisk - som det seg hør og bør med tiden har det dessverre dabbet av, jeg brukte lenger og lenger tid på å bli gira, hatt mye stress med jobb og skole - noe som tilslutt har ført til en totalt manglende sexlyst ... Flere ganger har jeg ikke kunnet huske sist vi hadde sex, det kunne gå 1 mnd mellom hver gang ..Vi har også hatt noe problemer, jeg har vært lei og grinete.. Nå har vi ordnet opp og har det flott sammen! Jeg elsker han, vil være med han og vi koser oss! Problemet er..det gjør så vondt når vi har sex! Jeg blir ikke skikkelig våt lenger heller, selvom det han gjør er digg! Vi bruker glidemiddel - men det hjelper sjelden mer enn et kvarters tid. Det føles som om jeg er jomfru hver gang, det er super trangt og jeg blir bare sår og øm..dette har kommet gradvis det siste 3/4 året. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til! Gutten min blir jo også frustrert Vi har kjøpt en klitorisstimulator, i håp om at den skal få meg til å slappe av nok til at jeg "åpner meg" mer. Den funket dessverre ikke sånn Er det noen som kjenner seg igjen, har råd og tips til hva jeg kan gjøre? Vurderer å bestille en time hos gynekologen, men har det noe for seg tro..? Skal nevnes at jeg ikke har noe problem med hverken å sette inn eller bruke tampong. Setter pris på innspill! Jeg tror problemene dine har oppstått grunnet 2 ting . Ene er hormonprevensjon , p-piller som redsusere eller blokkerer helt for vanlig sexlyst . Dertil får du også tørt underliv som mangler naturlig glidemiddel , forde du ikke er tilstrekkelig opphisset før samleie .Naturlig problem når man mangler sexlyst .Og samleie er ikke noe godt - når kroppen ikke er klar for det . Andre årsaken tror jeg er at du prøver å ha sex mer for din kjærestes del , enn for din egen del -alltså selv om du selv ikke har så veldig lyst på sex . Går sikkert fint an noen ganger .Men gjør du dette til en vane - så vil kroppen til slutt protestere og nekte å ha sex . Som at du blir tørr , trang , det gjør vondt osv .Kroppen gir jo deg signaler om at den ikke vil ha sex - at det ikke er godt for deg / kroppen din .Noe du prøver å tvinge den til ...uten lyst . Dette er skadelig for ditt vidre sexliv .Og en stor skuffelse for typen din også sansynligvis .Slik tror jeg du har havnet i en vond sirkel . Eneste måten du kan bryte denne onde sirkelen på - er å begynne å få utbytte av sexen selv og virkelig bestemme deg for å nyte sexen .Mye bedre forspill og mye bedre tid i sengen rett og slett . Sørg for å slapp av og nyt .Ta styringen selv .Og avgjør selv når du er klar for penetrering .Ikke la han bestemme det .Det føler du best selv . Du må finne tilbake til din egen sexlyst og nyte sex , ja sørge virkelig for at du nyter forspillet og sexen generelt - når du har sex .Bruk mer tid på forspill og kos osv Da vil kroppen " samarbeide " og være villig til sex . Høres kanskje merkelig ut - men kroppen har faktisk sin egen vilje - den og .Nytter ikke å tvinge kroppen ...det blir ingen bra sex ut av .Jeg tror du har stilt opp på " pliktsex " mange ganger - derfor protesterer kroppen nå imot å ha sex i det hele tatt mer .Og knyter seg sammen rett og slett , slik at samleie blir umulig eller veldig vondt . .Kroppen din er ikke med på leken mer - den protesterer .Så fantastisk " klok " er kroppens eget minne - at den forsøker å unngå ting som er ubehagelig for den og lite lystbetont ... Tenk over hva dere kan gjøre for å få et bedre sexliv ?NOE kunne sikkert vært gjordt bedre og annerledes enn dere gjør i dag i sengen . Snakk med typen din om dette .At du muligens trenger mer tid og forspill - for å kunne fungere optimalt .Så ordner det seg nok til slutt .NOE - er galt med sexlivet deres .Det har du jo på en måte innsett selv også - ved å skrive dette innlegget . Jo deiligere sex man har og husker - jo hurtigere tenner man automatisk neste gang ... Dårlig sex erfaringer reduserer bare sexlysten enda mer . Unngå dårlig sex - ha istede kvalitets sex - enkelt og greit .
Gjest gul3 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Har hatt noe lignende. Meg og sambo hadde ei tid som eg kaller død-tiden, hvor vi rett og slett glei fra hverandre såpass kraftig at det enda med at vi slo opp. Men vi fant tilbake til hverandre. Vi hadde ikkje hatt sex på evigheter og det føltes som eg var jomfru hver gang han trengte inn i meg, selv om eg var veldig våt og kåt. Det enda med at eg måtte sitte oppå han og velge tempo for å få den inn sjøl uten at han fikk bevege seg eller noe, og etter ei stund så har det blitt bedre. Gjør litt vondt i begynnelsen rett etter han har trengt inn i meg, men det blir bedre etter under 1 minutt. Ikkje ha sex med mindre du vil, om du bruker hormonprevansjon så kan det være grunn til manglende våt- og kåthet. Kan og være pga stress.
daisy_dee Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 Andre årsaken tror jeg er at du prøver å ha sex mer for din kjærestes del , enn for din egen del -alltså selv om du selv ikke har så veldig lyst på sex . Unngå dårlig sex - ha istede kvalitets sex - enkelt og greit . Hei, takk for svar! Mye av det du skriver er nok riktig og skal bestille time hos legen for å vurdere bytte av p-pille til et annet prevansjonsmiddel uten de hormonene. Men det er ikke slik at jeg har drevet og hatt "plikt-sex". Jeg har faktisk lyst på sex og det er jeg som avbryter forspillet for å få han til å trenge inn, hodet og resten av kroppen sier det er KLART - men det kjennes ut som om jeg er 0,5 cm i åpning og han 10 cm :gjeiper: Og for meg er det dessverre ikke så enkelt og greit ang. kvalitetssexen - kan ikke bare bestemme meg for at nå skal det bli topp når kroppen ikke lystrer, har dessverre ikke funket tidligere
daisy_dee Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 Har hatt noe lignende. Meg og sambo hadde ei tid som eg kaller død-tiden, hvor vi rett og slett glei fra hverandre såpass kraftig at det enda med at vi slo opp. Men vi fant tilbake til hverandre. Vi hadde ikkje hatt sex på evigheter og det føltes som eg var jomfru hver gang han trengte inn i meg, selv om eg var veldig våt og kåt. Det enda med at eg måtte sitte oppå han og velge tempo for å få den inn sjøl uten at han fikk bevege seg eller noe, og etter ei stund så har det blitt bedre. Gjør litt vondt i begynnelsen rett etter han har trengt inn i meg, men det blir bedre etter under 1 minutt. Ikkje ha sex med mindre du vil, om du bruker hormonprevansjon så kan det være grunn til manglende våt- og kåthet. Kan og være pga stress. Så godt å høre dere fikk det til å funke! I starten da det begynte å gjøre vondt gjorde jeg som du, satt på topp for selv å kunne styre tempo - og det funket. Verket noen minutter før det gikk over. Problemet var bare at jeg ikke holdt ut lenger enn et kvarters tid, da var jeg så sår og øm at det gjorde vondt da han trakk seg ut .. Nå funker ikke dette noe særlig heller dessverre
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 For å få tilbake sexlysten prøv female deer exercise fra tantra. Du bare googler female deer exercise og går inn på første treff (jeg klarer ikke klippe på denne maskinen. For en annen måte å ha sex på som kan få gnisten tilbake søk på reuniting og orgasm og gå inn på første treff. (Når de snakker om å ikke ha orgasme mener de egentlig en litt annen meere flytende type orgasme som er laaaangt bedre enn vanlige orgasmer)
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Det finnes også teknikker for seksuell massasje som gir langt mere nytelse enn et vanlig samleie med penetrasjon for de aller fleste både menn og kvinner. Om dere gjør det i stedet for en stund kan det godt tenkes at ting normaliserer seg på grunn av det. Uansett får dere et bra men litt annerledes sexliv igjen. Søk på new school of erotic touch og joseph kramer og på bodyelectric school. De har videor som lærer bort slike massasjer.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Søk også på david shade og deep spot. Da finner du en artikkel av david shade der han beskriver a-punktet/the deep spot. Dette punktet gir både massivt med nytelse og produserer også massivt med fuktighet i vagina slik at samleie blir mindre vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå