Gjest Jomfru Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei! Er jomfru, 18 år. Har ikke lyst til å ha samleie før jeg har fått utvidet jomfruhinnen. Pr. nå får jeg så vidt inn halvdelen av lillefingeren min, så møter jeg på en hindring og det gjør litt vondt. Hvordan kommer jeg meg videre? Tips til hva jeg skal gjøre?
Gjest wahaj Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Tampong kan utvide, eller mer av fingrene ect. Selv mistet jeg jomfrudommen på sykkeltur tror jeg (klarte å stange i en guttesykkel)..
Gjest Jomfru Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Tampong kan utvide, eller mer av fingrene ect. Selv mistet jeg jomfrudommen på sykkeltur tror jeg (klarte å stange i en guttesykkel).. Ok, skal prøve det. Liker bare ikke at det er vondt og ubehagelig. Synes det er litt ekkelt å "rote" rundt der inne.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ok, skal prøve det. Liker bare ikke at det er vondt og ubehagelig. Synes det er litt ekkelt å "rote" rundt der inne. Ja, det er ekkelt så lenge du har hinnen der. Når den er borte og du blir vant til å fingre deg der blir det deilig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå