Gjest Gjest_frøken_fryd_* Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei! Er det noen som har gode forslag til solo-sang i kirka?? Hadde mest lyst på You raise me up med Josh Groban, men har i år vært i to bryllup til nær familie og en god vennine, og begge disse hadde denne sangen. Jeg har ikke lyst å gjøre det "samme" , men sliter litt med å finne en sang som egner seg.. Forslag mottas med takk
Prestekrage Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Har samme problemet selv ja!!! Vil ikke ha oppbrukte sanger heller. Jeg tenker på "det vackraste jag vet", eller kanskje "kjærlighetsvisa". Men de er jo godt brukte de å. Eller så tenker jeg Lillebjørn Nilsen med "crescendo i gågata".. Men jeg hiver meg på din tråd å
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Har samme problemet selv ja!!! Vil ikke ha oppbrukte sanger heller. Jeg tenker på "det vackraste jag vet", eller kanskje "kjærlighetsvisa". Men de er jo godt brukte de å. Eller så tenker jeg Lillebjørn Nilsen med "crescendo i gågata".. Men jeg hiver meg på din tråd å Forslag: "From This Moment" Se noen versjoner her: http://www.youtube.com/watch?v=y8qj2MzIlJw
Christal Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 (endret) Sitter også i disse dager å lurer på det samme, tenkte å leie inn en solist.. finner ingen sanger som egner seg, men har kommet frem til av en eller annen merkelig grunn at sangen må ha svensk tekst - syns det er så romantisk :rødme: Dumpet over denne siden på nettet, mange tips til sanger her: Wedding songs library Endret 7. september 2009 av Christal
Sunshine Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Skal ha finast eg veit med Hellbillies Den vurderer vi også. Vi har vært i to bryllup som har hatt den, og den er nydelig i bryllup
Møffi Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Vi skal ha med Nat King Cole, men er ei venninne som skal synge den da.
Mariaaa Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Vi satt en kveld og grubla litt over dette.. kom frem til noen sanger, så nå har vi litt for mange valg Noen av dem: From this moment - Shania Twain Amazed - Lonestar Come what may - Nicole Kidman & Ewan McGregor Finast eg veit - Hellbillies Det vackraste - Cecilie Vennersten When you say you love me - Josh Groban (som forresten har en helt fantastisk tekst )
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 "I still haven't found what I'm looking for" med U2....Hehe
Solskinnsbolla Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 The first time Your song Bist du Bei mir(JS Bach)
koggos Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 vi skal ha aks av gull av kjell inge torgersen. Det er stings fields of gold oversatt til nynorsk. Den er så fantastisk fin på norsk!
Bee Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Det er ikke bare "You raise me up" av Secret Garden sine sanger som passer som bryllupssang... "Always there" av Secret Garden er også nyydelig i en vielse!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #13 Skrevet 2. november 2009 "Kjærlighet" den som Sissel synger er helt nydelig.
Endelig Skrevet 2. november 2009 #14 Skrevet 2. november 2009 Vi skal ha "i know" med tone damli aaberge. Det er den som passer oss og våres ferd best:)
Christal Skrevet 2. november 2009 #15 Skrevet 2. november 2009 When you say you love me - Josh Groban (som forresten har en helt fantastisk tekst ) Den var helt toppers!! Nå gjelder det bare å finne en like flink solist til å synge den i kirken
Gjest Gjest_pixi Skrevet 2. november 2009 #16 Skrevet 2. november 2009 Min søster sang en fantastisk sang i bryllupet vårt - Ett liv för mig. Hør den her: http://www.youtube.com/watch?v=RrdrJNlA6Bs
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Du e nydelig-DDE Songbird-Eva Cassidy Dans me mæ-Åge Aleksandersen Me and you-Kenny Chesney Right next to the right one-Tim Christensen
Aurora26 Skrevet 3. november 2009 #19 Skrevet 3. november 2009 Jeg er vokalist og har hatt bryllupsoppdrag der jeg blant annet har sunget: - "Det vackraste" av Cecilia Vennersten - "Songbird" av Eva Cassidy - "Let there be love" av Nat King Cole - "Fly me to the moon" av Frank Sinatra Jeg tar forresten i mot oppdrag i Oslo/Østlandsområdet, hvis det er noen som er på jakt etter solist. Er bare å sende meg en PM så kan du få adressen til hjemmesiden min og referanser.
Mistymya Skrevet 3. november 2009 #20 Skrevet 3. november 2009 Når jeg skal gifte meg en gang i fremtiden har jeg ønsker om å ha et barnekor med en solist som skal synge Mitt hjerte er ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå