Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei Hvor mye lakserolje drikker man for å få noe effekt på fordøyelsen? For å sette i gang fødsel tar man 8 spiseskjeer (ifølge Wikipedia). Men man trenger kanskje ikke 8 spiseskjeer for å løse opp fordøyelsen? Det er vel litt forskjell på å klemme ut en bebis og å klemme ut avføring. Noen som har erfaring med lakserolje, enten ved fødsel eller mot forstoppelse? Hvor mye tok du og hva ble den lakserende effekten? Jeg har tidligere forsøkt svisker og det har liten effekt i moderate mengder. Må spise over en halv pose for at det skal virke, og slike mengder er litt strevsomt å få ned. (Jada, jeg drikker rikelig.) Takk.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Ingen som har anelse? Får vel prøve meg frem neste gang behovet melder seg. :\
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå