Gå til innhold

Takke for bursdagshilsner på Facebook


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Svarer dere hver enkelt og takker, eller skriver dere en samlemelding dagen etterpå og takker alle som sendte melding på facebook?

Jeg svarer alle, for jeg syns det er mer personlig. Får du en melding på mobilen så svarer man jo en og en der også.

Så, hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sender en takk til alle som gratulerer, både på mobil og facebook. Nå har jeg ikke så grusomt mange venner på fb, så det tar meg ikke en time.. Hadde jeg hatt et par hundre stykker som gratulerte meg, så hadde det nok blitt en fellestakk, tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle som sende sms eller ringer, på facebook sender eg ein takk til alle ein og ein (har bare ca 25 venner uansett) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg fikk bursdagshilsner på fb takket jeg alle individuelt. Hadde rundt 20 venner der, og ikke alle hadde fått med seg at jeg hadde bursdag, så det var ikke noe stress.

Men nå som jeg har vært der litt lenger og har rundt 80 venner så orker jeg nok ikke å takke den enkelte personlig. Har etterhvert fått en del svært perifere "venner" på fb (jeg klarer ikke å avvise venneforespørsler dersom det er fra noen jeg en gang har kjent), så det føles ikke preserende å takke personlig. Blir nok ei fellesmelding i statusfeltet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarer de som sender sms med en sms.

På facebook skriver jeg en generell takk i statusfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker en og en og takker også samlet.... veldig koselig å få bursdagshilsener både på facebook og på sms og ellers, noen er kun venner i RL mens andre er facebookvenner fordi vi ikke har anledning til å møtes så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebook skriver jeg fellestakk. Hvis det er noen jeg ikke har vært i kontakt med på lenge som har gratulert meg tar jeg gjerne opp tråden og takker, og spøv hvordan det står til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer dere hver enkelt og takker, eller skriver dere en samlemelding dagen etterpå og takker alle som sendte melding på facebook?

Jeg svarer alle, for jeg syns det er mer personlig. Får du en melding på mobilen så svarer man jo en og en der også.

Så, hva gjør dere andre?

Det er litt forskjell på facebook og SMS da. Jeg fellestakker på FB. Og hadde jeg hatt muligheten til å fellestakke alle jeg fikk melding fra så hadde jeg gjort det og ja, men det er liksom ikke like enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver en fellestakk i statusfeltet på facebook. De som sender sms takker jeg med en sms tilbake. Synes det er koselig å takke hver enkelt, men på facebook blir det for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg takker hver og en. De som bare skriver "gratulerer med dagen" sier jeg bare "tusen takk" til, men de som tar seg bryet til å skrive noe mer tar jeg meg mer tid til.

Synes det er mye hyggeligere slik.

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...