Gå til innhold

Håpløst å ta utdanning..


-SB-

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har klart å komme meg inn i 20-årene uten utdannelse (har allmennfag fra videregående), med en middelmådig og dårlig betalt jobb, mann, barn, og bor i utkant-norge.

Ønsker veldig å ta en spennende utdannelse, få en spennende og godt betalt jobb, og slippe å flytte fra hjemmet mitt i årevis..

-Er dette helt umulig? (Ja, jeg vet det er mye å be om)

Mannen min kan ikke flytte, så da blir det evt meg alene uten mann og barn, og det vil jeg ikke akkurat..

Det jeg egentlig lurer på er om det finnes noen former for hjemmestudier som er interessanne?

-Jeg liker teoretiske ting, liker IKKE å jobbe med mennesker/kunder, men liker planlegging, organisering, osv.

Jeg vet jeg er helt håpløs, men kanskje noen der ute sitter på en genial løsning..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Internettstudier?

Edit: Leste nok litt for fort, og fikk ikke med meg at du selv foreslo internettstudier=)

Endret av Ms.Blaise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er helt håpløs, men kanskje noen der ute sitter på en genial løsning..? ;)

Genial løsning kommer her: Bachelorstudier ved BI (nettstudie)? :ler:

Nå skal jeg selvsagt moderere genialiteten en del, for det kan jo være at du slett ikke liker tanken på økonomirelaterte studier i det hele tatt. Jeg bare tenkte på det du sa om organisering og planlegging. Jeg må også tilføye at jeg ikke har noen som helst erfaring med BI verken nettstudier eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel også være privatist på det fleste skoler/universitet. Er ikke alle fag som har pliktige innleveringer/oppmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 30 årig student

Nei det er ikke umulig. Men det er tungt - men når det er sagt så er det absolutt verdt det! Jeg pendler 22mil HVER dag (11mil hver vei). Tar ca 1.5t en vei. Og de fleste dager rekker jeg barnehagen hjemme før kl 17. Mannen leverer de da jeg starter å kjøre litt over 6 på morgenen og de dager med sene forelesninger må han hente. Jeg har 4 barn. 2 i barnehage og 2 på barneskolen. Det er mulig, bare ønsket er der og selvfølgelig at du har en høgskole i "nærheten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial løsning kommer her: Bachelorstudier ved BI (nettstudie)? :ler:

Nå skal jeg selvsagt moderere genialiteten en del, for det kan jo være at du slett ikke liker tanken på økonomirelaterte studier i det hele tatt. Jeg bare tenkte på det du sa om organisering og planlegging. Jeg må også tilføye at jeg ikke har noen som helst erfaring med BI verken nettstudier eller andre.

Tusen takk for svar! Jeg skal sjekke ut genialiteten =)

Takk til dere andre også.

Jeg har en høyskole i nærheten, men den er liten og har to ting å velge mellom. Disse to tingene går selvfølgelig "alle" på, så i tillegg til at det ikke interesserer meg, så er det umulig å få jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg har klart å komme meg inn i 20-årene uten utdannelse (har allmennfag fra videregående), med en middelmådig og dårlig betalt jobb, mann, barn, og bor i utkant-norge.

Ønsker veldig å ta en spennende utdannelse, få en spennende og godt betalt jobb, og slippe å flytte fra hjemmet mitt i årevis..

-Er dette helt umulig? (Ja, jeg vet det er mye å be om)

Mannen min kan ikke flytte, så da blir det evt meg alene uten mann og barn, og det vil jeg ikke akkurat..

Det jeg egentlig lurer på er om det finnes noen former for hjemmestudier som er interessanne?

-Jeg liker teoretiske ting, liker IKKE å jobbe med mennesker/kunder, men liker planlegging, organisering, osv.

Jeg vet jeg er helt håpløs, men kanskje noen der ute sitter på en genial løsning..? ;)

Det er på trappene ved UIS å lage sykepleierutdanningen nettbasert.

Det er på trappene ved UIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...