Chiquita Skrevet 10. august 2003 #1 Skrevet 10. august 2003 Helst noe annet enn grillede kotteletter med salat, liksom.... Har du noen tips? *sulten*
Tusenfryd Skrevet 10. august 2003 #3 Skrevet 10. august 2003 I dag skal vi ha ris med saus (soya eller noe annet etter smak...) og grønnsalat med tomat og oliven.
Gjest Tex Skrevet 10. august 2003 #4 Skrevet 10. august 2003 Jamaicaskinke, og hjemmelaget saus med masse forskjellige grønnsaker....
Chiquita Skrevet 10. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2003 Endte opp med kalde nudler, grønnsaker og røkepølse. Raskt og godt. Men takk alikevell - det kommer jo flere varme dager, vil jeg tro *klem*
Gjest Juli-brud ikke pålogget Skrevet 10. august 2003 #6 Skrevet 10. august 2003 Hva med å kjøpe store poteter som du vasker og snitter på en side. Pensle dem med olje og krydre med f.eks hvitløkspulver, salt og grillkrydder. Settes inn i ovnen på 220 grader til de er ferdigbakt. (uten alu. folie) Dette serverer jeg med forskjellig tilbehør. Sist vi hadde det hadde jeg revet ost, skinke, champinjong, mais, chilli på glass, og kryddersmør i små boller som gjestene selv fylte. Kjempeenkelt og kjempegodt!
Pusekatt Skrevet 10. august 2003 #7 Skrevet 10. august 2003 Bruschetta - kjempedeilig nå om sommeren! Blomkålsuppe Hjemmemekket tomatsuppe Tomatsuppe m/ egg Souffle (med purre, ost, skinke eller hva som helst) Brokkoli med ostesaus Sommeren er deeeeeilig :D
Cecilie Skrevet 10. august 2003 #8 Skrevet 10. august 2003 Jeg synes det er ingenting som smaker bedre enn en pastasalat med skalldyr eller kylling i varmen. Eventuelt en reke-, eller blåskjell-tallerken. Bruchetta er jo også et ypperlig tilbehør (forrett).
Iset Skrevet 10. august 2003 #9 Skrevet 10. august 2003 i morgen skal jeg lage stekt laksefilet med kikerter, stekt paprika, fetaost og rømme. enkelt og greit:) og sååå godt. kunne egentlig bare spist knekkebrød og jordbær jeg da, men mannen min er avhengig av solid mat, uansett temperatur ute hehe. klem Iset 25+3
Gjest Atacand Skrevet 10. august 2003 #10 Skrevet 10. august 2003 Min greske salat 2 tomater 1 slangagurk 1 løk 10 oliven 2 hardkokte egg Alle grønnsaker kuttes opp,eggene kuttes i båter og blandes med oliven. Som dressing bruker jeg bare 2 ss med olivenolje.Det er godt å ha gresksalat i pitabrød kan også brukes ved siden av grillmat. hilsen
Salt Skrevet 11. august 2003 #11 Skrevet 11. august 2003 Hva med wok? Det tror jeg vi skal ha i dag, når jeg tenker meg om.
Iset Skrevet 11. august 2003 #12 Skrevet 11. august 2003 Min greske salat 2 tomater 1 slangagurk 1 løk 10 oliven 2 hardkokte egg Alle grønnsaker kuttes opp,eggene kuttes i båter og blandes med oliven. Som dressing bruker jeg bare 2 ss med olivenolje.Det er godt å ha gresksalat i pitabrød kan også brukes ved siden av grillmat. hilsen hvro er fetaosten? :-? ingen gresk salat uten fetaost :blunke: og det som er så digg.
Livets datter Skrevet 11. august 2003 #13 Skrevet 11. august 2003 I sommervarmen synes jeg det er enkelt og godt å kjøpe en Falukorv, skjære i skiver og steke. Vedsidenav har jeg potetmos og en enkel "ferdig-salat" i pose. Husk å skjære et lite snitt i pølse-skivene, ellers "vrenger" de seg.
Gjest Atacand Skrevet 11. august 2003 #14 Skrevet 11. august 2003 Upppps det skulle være 150gr med fetaost ,må skylde på varmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå