Gå til innhold

Spisestuestoler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg nye spisestuestoler. Vil skifte ut de jeg har som er ganske tung i uttrykket. Lyst på noen litt lettere. Men jeg vil velge noen som jeg kan ha i årevis uten å bli lei. Samtidig som de ikke må være enkle og kjedelige...

Jeg har moderne stil.

Hva syns dere om disse stolene fra Bolia:?

Espalier fra Bolia

Har sett på de i butikken, og de er utrolig lekre! Stilige, men samtidig veldig luftige siden de er transparente (finnes i andre farger, men jeg vil ha disse )

Tror dere disse er noen jeg fort blir lei av ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig tror jeg du vil angre etter litt tid.

De er så veldig moderene.

Er også i tvil på om de vil være gode å sitte i, hvis du skal sitte der en litt lengre stund.

I min omgngskrets kan vi sitte 2-3 timer og noen ganger en hel kveld ved spisebordet.

Jeg personlig mener du bør tenke deg litt om før du velger disse stolene.

Kanskje du kan ha de som kjøkkenstoler og velge noe "kjedelig" men gode å sitte i til spisestua?

Skrevet

Helt enig i at spisestuestoler bør være gode å sitte i. Men jeg har prøvd disse nøye i butikken og de er faktisk kjempegode! Ser utrolig vonde ut ja, men de er skikkelig mye faktisk, og man kan faktisk lene seg litt bakover da de gir etter...

men ja, er redd jeg blir lei de, siden de er veldig moderne... hmm... ikke lett.

Kan ikke ha de som kjøkkenstoler for vi har åpen kjøkkenløsning med barstoler. Så der er det ikke rom for de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...