Gjest Gjest_Kenneth_* Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Kvinner er som menn ikke bare opptatt av sine egne meninger, men kan også påvirkes av andre kvinners meninger. Hvis man ser på f.eks unkaren skjønner man for det; det er like viktig å vinne som å få mannen i sitt liv for enkelte. Kan du bli kåt dersom du ser at du får en mann som en dame du anser som mer attraktiv enn deg selv, er interessert i? Evt. om du ser at han velger deg som nummer to, og egentlig ville ha en annen, kan det være opphissende? Jeg opplevet nemmelig noe tilsvarende en gang, hvor jeg var interessert i en dame, og det endte med at det ikke førte frem. Jeg vet at hun likte meg veldig godt egenlig, og jeg var veldig åpen om dette for en annen dame (som jeg ikke var interessert i). Hun fikk med seg at jeg ikke fikk napp, og jeg har skjelden sett en dame som var mer ivrig på å få meg med hjem enn denne.
Nynorsk Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 nja, hun tyckte nog synd om dig og ville trösta dig, fast man vet aldrig - det finns konstiga människor som blir kåta av de mest udda ting.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg kan se en mann og synes at han er tiltrekkende, men ikke tenke noe særlig mer over det. Men hvis jeg merker at det er konkurranse, kommer det et instinkt fram, ja. Jeg har flere ganger opplevd at gutter har valgt meg fremfor andre jenter og det føles veldig godt, som en seier. Jeg har inntrykk av at gutter er enda mer sånn. Hvis noen kompiser finner ut at en dame er hot, så syns plutselig alle det. Jeg har sett det skje både med damer IRL og plakatbabes. Og for å si det sånn: Vi jenter får mye mer oppmerksomhet etter at noen gutter har gitt oss oppmerksomhet enn før...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå