Leanne Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det ble ingen trening sist søndag.. men jeg brukte mange timer på lesesalen i stedet, er jo fornuftig det også.. Denne uken var jeg på trening på tirsdag, 20 min på løpemaskin og 45 min sal time styrke.. Skal på trening i kveld også, har avtale med personlig trener.. Grugleder meg... Var ganske intensivt sist.... Vekten har forøvrig holdt seg stabil på 70 kg.. Håper jeg kan gå ned mer snart, men er egentlig fornøyd med at jeg ikke har gått noe opp igjen Kjenner motivasjonen til å trene ikke er så god om dagen, da det er veldig heftig på jobb om dagen.. Må forberede meg til 22 foreldresamtaler, og det tar noen timer på kvelden.. I tillegg skal jo en del av samtalene gjennomføres på kvelden... Men noe trening må jeg få til fremover... Kunne egentlig trengt en fast trenings partner... for å holde motivasjonen oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 16. oktober 2009 #22 Del Skrevet 16. oktober 2009 hei Det er nå utfordringen starter... Du har trent noen uker, merka fremgang til å begynne med, men så stagnerer det litt. Dette er vanlig. Men det er nå du må passe på å ikke gi opp!! Så denne lille meldingen fra meg er ment som en liten oppmuntring og påminnelse om at vi her på KG følger med! Ikke gi deg - og husk at alle monner drar. Håper du får en effektiv med PT i dag! God helg! Skal prøve å tenke ut en oppskrift eller to å dele med deg i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tusen takk for påminnelse om at jeg blir overvåket her på kg :gjeiper: Hjelper å vite at folk følger med på hva man gjør, trenger litt press på meg for å få det til videre nå.. Hadde en fin trening med pt i dag. Fikk skryt av innsatsen så langt, og nå var det bare å fortsette med trening så kom ting til å bli bra Men nå er det helg, så nå får jeg snart endelig lov til å finne frem litt av det som ligger gjemt lengst inni skapet ellers i uken.. Gleder meg Får trene det bort igjen til uka..... Ha en fin helg alle som er innom og titter... Supert om du finner noen oppskrifter twinkelstar.. Alltid på utkikk etter nye oppskrifter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 20. oktober 2009 I går og i dag viste vekta 69,4. Så hvis det holder seg slik har jeg faktisk gått ned 600 gram til Var på trening igjen i dag. Hadde ikke lyst til å reise i det hele tatt, men tvang meg nå opp og ut av sofaen... Deltok på en time jeg aldri hadde prøvd før, men den var veldig bra! Også er det jo alltid herlig med badstue etterpå da Denne uken er det flere møter på kvelden, og i helgen skal vi bort så jeg er litt usikker på om det blir flere turer til trenings senteret... kanskje en tur på torsdag hvis alt klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilia Skrevet 21. oktober 2009 #25 Del Skrevet 21. oktober 2009 I går og i dag viste vekta 69,4. Så hvis det holder seg slik har jeg faktisk gått ned 600 gram til Var på trening igjen i dag. Hadde ikke lyst til å reise i det hele tatt, men tvang meg nå opp og ut av sofaen... Deltok på en time jeg aldri hadde prøvd før, men den var veldig bra! Også er det jo alltid herlig med badstue etterpå da Denne uken er det flere møter på kvelden, og i helgen skal vi bort så jeg er litt usikker på om det blir flere turer til trenings senteret... kanskje en tur på torsdag hvis alt klaffer Hei Leanne! Kjempebra at du kom deg på trening selv om du egentlig ikke hadde lyst! Da føles det nesten enda bedre etterpå Ser du har pt på elixia, kunne egentlig tenke meg å prøve det selv. Kan jeg spørre hvor ofte du har avtale med pt og hvor bra utbytte du føler at du har av det? Er vel i hovedsak prisen som avskrekker meg litt, men tror absolutt det vil være en god investering. Lykke til videre med å nå målene dine, virker som du er godt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei Leanne! Kjempebra at du kom deg på trening selv om du egentlig ikke hadde lyst! Da føles det nesten enda bedre etterpå Ser du har pt på elixia, kunne egentlig tenke meg å prøve det selv. Kan jeg spørre hvor ofte du har avtale med pt og hvor bra utbytte du føler at du har av det? Er vel i hovedsak prisen som avskrekker meg litt, men tror absolutt det vil være en god investering. Lykke til videre med å nå målene dine, virker som du er godt i gang! Hei Ilia Koselig at du stikker innom dagboken min! Jeg har ikke hatt så mange pt timer, fikk de gjennom jobben... Synes det har fungert veldig bra. Hun jeg har hatt som personlig trener har vært veldig flink/streng med meg, slik at jeg yter maksimalt... Men det er slitsomt da! Nå er jeg blitt mer kjent med apparatene og vet hva som er viktig å tenke på for meg når jeg skal løpe, sykle, trene styrke... Så tror ikke jeg skal ha flere pt timer, for jeg synes de er ganske så dyre... Denne uken har jeg fått trent kondisjon og styrke på mandag, og i dag har jeg vært å svømt faktisk! Er jo trening det og?? Har planer om å ta en runde på søndag også hvis jeg får det til å gå opp med resten av familiens planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 30. oktober 2009 #27 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heisann Stakk nesen innom treningsdagboken din av ltit nysgjerrighet over hva du driver med og hvordan det går! Ser at du er flink til å trene, og oppnådd mål! Tror du at du når helmålet ditt frem til jul? Ser at du svømmer, hadde min aller første svømmetur i går jeg også og lurer litt påom du kan teknikkene som gir best mulig trening? Jeg svømmer jo bare helt normalt, og er redd jeg ikke får noe effekt av det... Ellers så ønsker jeg deg en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 30. oktober 2009 koselig at du stikker innom matvraket Jeg tror nok ikke at jeg når målet mitt før jul.. Har gått ned 3,5 kg så langt så er jo fornøyd med det. Håper på å ha gått ned 5 kg før jul, men gjerne mer Det var i grunn første svømmetur for meg også i går. Vet ikke helt om jeg hadde noen spesiell teknikk, men svømte litt rolig først, så noen runder med raskere svømming og så litt rolig igjen... Slik at det ble litt avveksling. I dag har jeg kost meg med taco til middag, så det skulle ikke forundre meg om jeg har gått opp igjen 5 kg Klarer ikke å stoppe når det gjelder taco.... Men det var med kyllingkjøttdeig, og masse salat, agurk, paprika.. Håper du også får en fin fredag Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 24. november 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 24. november 2009 oi, oi, oi!!! Her var det ikke skrevet noe på en stund.... Vel de siste ukene har det heller ikke skjedd så mye heller... Har fått en smell i ryggen, som har ført til at jeg har vært hos kiropraktor 2-3 ganger i ukene den siste tiden.. Treningen består av kun å gå lange turer.. Men jeg kommer nok sterkere tilbake om noen uker..... Håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 24. november 2009 #30 Del Skrevet 24. november 2009 Lange turer er mye bedre enn ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 24. november 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 24. november 2009 Lange turer er mye bedre enn ingenting! joda er jo det... men jeg var liksom så godt i gang med trening flere ganger i uka... men jeg kommer vel tilbake dit etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 8. desember 2009 Da har jeg fått vært på trening igjen!!!!!!!! :danser: Var på med på en piltates time i dag. Var egentlig veldig gøy! Jeg har i de siste ukene fortsatt å ha fokus på kostholdet, noe som har gitt resultater selv om jeg ikke har fått trent så mye.. Veier nå 67 kg. Har gått ned 6 kg til nå! Hadde egentlig planer om å gå ned 10 kg før jul, men er egentlig veldig fornøyd med 6 kg.. Men julen er ikke enda, kanskje jeg får til å gå ned 1 kg til før julen... Får bare håpe jeg ikke legger på meg alt igjen i juleferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 9. desember 2009 #33 Del Skrevet 9. desember 2009 Så flink du har vært. Er veldig lurt å prøve å holde kostholdet, blir litt enklere å holde motivasjonen oppe + at som du skriver, kroppen din fortsetter å endre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 9. desember 2009 Så flink du har vært. Er veldig lurt å prøve å holde kostholdet, blir litt enklere å holde motivasjonen oppe + at som du skriver, kroppen din fortsetter å endre seg Takk for det! Koselig at du stikker innom dagboken min Skybert... Må si jeg er veldig spent på hvordan det går med vekten i jula.. Får vel få til noen dager med trening så går det vel bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 9. desember 2009 #35 Del Skrevet 9. desember 2009 6 Kg er bra det, gratulerer! Ikke dårlig, gjelder å holde kostholdet noe lunde på rett kjøl fremover, men glem for all del ikke å kose deg litt også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. desember 2009 #36 Del Skrevet 9. desember 2009 wow - 6 kg er imponerende! Noe mer enn det er kanskje ikke så lurt på så kort tid....?? Prøv kanskje heller å holde det stabilt en stund. Det er iallfall mine tanker om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 20. desember 2009 Takk for koselig tilbakemeldinger Southernstar og Twinkelstar I dag har jeg kommet meg på trening igjen! Fikk trent en styrke time på Elixia! Var kjempe herlig! Selv om jeg ikke har fått vært der på nesten en måned føltes det ut som om jeg hadde vært der i går.. Timen gikk super bra!!!! Litt kjedelig at det er juleferie nå.. Får ikke trent på Elixia på nesten 2 uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #38 Del Skrevet 4. januar 2010 Vel nå er julen over og til min store overraskelse har jeg ikke gått opp et eneste gram en gang!!! Har ikke trent noen ting i løpet av julen, men har jo gått noen lange turer inne på diverse kjøpesenter på romjulsalg og nyttår salg... Teller det og vel? Nå er planen klar, i morgen har jeg booket meg inn på en styrke time på Elixia. Gleder meg til å komme i gang igjen... Dette blir bra! Nytt år, nye mål... Vekten er nå 67 kg. Til sommeren håper jeg den er nede på 62. Egentlig så er det ikke så viktig med vekten, men jeg håper magen og lårene blir en del mindre... Noe de allerede er på god vei til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 23. januar 2010 Lenge siden jeg har skrevet, så får vel slenge inn noen ord Jeg var faktisk på trening i går, 1 time styrke Merker at jeg har endret livsstilen min ganske bra de siste månedene. Jeg drikker veldig sjelden brus, det har faktisk gått så lang at jeg synes farris er bedre Og da mener jeg den helt vanlige farrisen uten smak... Kunne ikke fordra sånt før! Jeg er også blitt alenemor etter jul, så nå er struktur veldig viktig for å få gjort alt som må gjøres.. Har alltid vært flink til å sette opp ukesmenyer og handlet mat 1-2 ganger i uken, dette gjør jeg enda. Men nå ser jeg også på hvilke vakter jeg har de forskjellige dagene og ser på timeplanen til elixia for å se hvilke dager jeg kan trene! Neste uke blir det 2 treninger i løpet av uka, og forhåpentligvis en i helgen også! Jeg merker nå at vekten har holdt seg stabil den siste måneden. Så jeg må nok yte enda mer for å kunne gå ned mer i vekt. Men det er vel ikke bra å gå ned for mye for raskt, så jeg skal være fornøyd så lenge vekten holder seg stabil og ikke går oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 24. januar 2010 #40 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei, så bra du står på. Kan tenke meg at det ikke er lett å få dagene til å gå opp som alenemor, men sånn som du står på går det jo kjempebra. Har de barnepass der du trener? Vet at det er mange barn som trives veldig godt der,og da har du en ekstra mulighet til å trene oftere også? (selv om du er flink sånn som det er også altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå