Gå til innhold

Ned 10 kg frem til jul.... Trenger råd og støtte for å få det til...

Leanne

Anbefalte innlegg

Hei Skybert! Koselig at du stikker innom :blomst:

De har barnepass der jeg trener ja.. Barna elsker å være der, og maser om vi ikke skal reise på treningen i dag omtrent hver dag :fnise:

Var å trente elixia power i dag, tøff time med vektstang knebøy, utfall, situps i hundre ulike varianter... var helt utkjørt etterpå, men var såååååååå herlig!!

Koser meg litt i badstuen etterpå, det beste med hele treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

I går hadde jeg en PT time.. GRUSOMT men verdt det :fnise:

Måtte sykle på sykkel i 20 min, så var det 3 runder på diverse styrkeøvelser mens PT stod over meg og fulgte med.... Da kan man jo ikke skulke unna heller...

Kjenner at kroppen jobbet hardt i går, men det er vel et godt tegn :)

:vekt: meg i dag og jeg har gått ned 1 kg til!!!

Har gått fra 73 kilo og en BMI på 26,5 lett overvekt

Til 66 kilo og en BMI på 24 Normalvekt

Har satt opp noen PT timer frem over, men ikke så ofte da de koster en del. Allikevel føler jeg de er verdt det, og de tvinger meg til å trene i mellom timene - da PT timene blir tøffere for hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vektnedgangen din =)

Jeg digger PT timene, selv om de koster litt, er det god-samvittighet penger. Føler at det kommer også litt ann på om man er flink til å trene ellers også, ikke bare trene PT (for da begynner pengene virkelig å rulle..)

Hvordan har det gått siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang og som normalvektig :fnise:

Du er flink Leanne! Kan tenke meg det ikke bestandig er så lett når man har barn... Håper den dagen jeg får barn, at jeg klarer å komme inn i en bra rutine!

Lykke til videre! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere titter innom dagboken min Skybert og Twinkelstar :goodbye:

Synes jeg egentlig har vært veldig flink i det siste, hadde jo den PT timen på fredag, så var det styrketime i sal på søndag, og på mandag var jeg også med på en styrketime! :)

Skulle egentlig vært på trening i kveld og, men får det ikke til da minsten har fått feber... Men det kommer vel flere muligheter!

Ryddet litt på boden her en dag og fant igjen et sånt "sauna slankebelte" jeg en gang har kjøpt - men aldri har brukt... Tror egentlig ikke det fungerer så veldig, men er jo deilig å varmt å ha på nå om dagen... Så bruker det på kvelden. Kanskje magen blir enda litt smalere?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste mathelgen EVER!

lørdag kom min bror på besøk med masse fastelavensboller... På kvelden bestilte vi oss pizza fra peppes...

Søndag kom foreldrene mine med kake....

:kjefte:

Heldigvis fikk jeg reist på trening i dag. Pleier ikke å være så flink når jeg trener alene, men i dag var jeg ganske flink! Løp først i 20 min. Så tok jeg 12x3 repetisjoner på 4 øvelser PT har satt opp for meg. Skulket ikke en eneste repetisjon, gjorde alle helt som jeg skulle!!! :)

Så da får vi håpe at treningen veier opp mot alle kaloriene.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne helgen var jo så mye bedre enn den forrige!

Har fått trent styrke og yoga både på lørdag og på søndag!

Har heller ikke spist så mye godteri... Er veldig fornøyd med det!

Har planer om å få til 2-3 treninger denne uken også, så da er det bare å følge med :fnise

Må vel snart finne frem vekten igjen også - men tror den er på stedet hvil nå.... Så lenge jeg ikke går opp skal jeg vel egentlig være fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- EN KILO TIL :danse:

Veide meg i dag, nå er vekten 65!!!!!!!

Totalt - 8 kg!! Føler jeg nærmer meg målet med stormskritt!!

Feiret dette med en ekstra trening i dag! :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått trent i dag også :)

30 min styrke + en time pilates/yoga (en blandings time...)

Var veldig deilig!!

Har nå snart gått ned alle de 10 kiloene som var det opprinnelige målet, men føler at magen og området rundt hoftene må strammes opp.. I ren desperasjon bestilte jeg 30days og oxytarm.. Så får vi se om det hjelper meg? Har lest både på kvinneguiden og andre nettfora, og det er veldig varierende tilbakemeldinger.. Men jeg kan da alltids avse 300 kr og prøve....

Har jo nå fått et veldig sunt kosthold i forhold til tidligere, nå var det nesten sånn at jeg ikke hadde lyst til å kjøpe inn godteri til helgen en gang :ler: Og jeg har vært veldig flink de siste ukene til å trene 2-3 ganger per uke.. Føler at det ikke er så mye mer jeg får gjort - så da får vi håpe på at pillene hjelper!

Ellers får jeg vel ut å kjøpe kremer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Wow, her inne var det inspirerende å være! Du er jo kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Wow, her inne var det inspirerende å være! Du er jo kjempeflink!

Hei! :vinke:

Hyggelig at du stikker innom dagboken min...

Synes igrunn jeg har vært flink selv og :fnise:,

men det er jo ikke første gangen jeg prøver å gå ned litt..

Nå var det siste sjanse, nå skulle jeg få det til!

Så jeg har vært veldig streng med meg selv, men det har jo og gitt

resultater:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woooohoooo!!

90 min trening i dag!

Dans, og stram opp time!

Det føltes sååååååååå BRA!!!!!!

:trene::hoppe: :hoppe: :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...