Gå til innhold

Deprimert 24/7

Gjest Deprimert 24/7

Fremhevede innlegg

Gjest Deprimert 24/7
Skrevet

Hei, Jeg er en jente som sliter med depresjon.

Det startet for 1 år siden , men det siset halvåret har det tatt nesten helt av.

Det ble slutt mellom meg å kjæresten min å jeg klarte ikke å få han ut av hodet mitt jeg gråt 24/7 i 3-4 mndr... Vi ble sammen igjen å er det forsatt.

Men like vell får jeg helt vondt inne meg å bare har lyst til å gråte når jeg tenker på hvordan det var når det var slutt mellom oss, å jeg finner stadig ut nye ting om han jeg helst ikke vil vite.. Jeg er sliten trøtt å på gråten stadig vekk...

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg vil ikke til legen heller , jeg har legeskrekk å syntes på en måte det er pinlig å innrømme at jeg sliter med depresjon... Det er svært få som vet at jeg sliter med det.

noen tips ? råd?

finnes det noe resept fritt man kan ta i mot det, hjelper det å spise sunt? isåfall hva...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Johannesurt sies å skulle hjelpe mot lettere depresjoner/nedstemthet, men ærlig talt synes jeg du skulle prøve å tvinge deg selv avgårde til legen og søke hjelp, for jeg synes det høres ut som du er litt mer enn "lettere nedstemt".

En annen mulighet er å sjekke om det finnes psykiatrisk sykepleier der du bor? (Det er mindre voldsomt enn psykolog og antakelig lettere å få time også.) Kanskje kunne samtaler med en slik hjelpe til og lette litt på trykket.

Skrevet
Hei, Jeg er en jente som sliter med depresjon.

Det startet for 1 år siden , men det siset halvåret har det tatt nesten helt av.

Det ble slutt mellom meg å kjæresten min å jeg klarte ikke å få han ut av hodet mitt jeg gråt 24/7 i 3-4 mndr... Vi ble sammen igjen å er det forsatt.

Men like vell får jeg helt vondt inne meg å bare har lyst til å gråte når jeg tenker på hvordan det var når det var slutt mellom oss, å jeg finner stadig ut nye ting om han jeg helst ikke vil vite.. Jeg er sliten trøtt å på gråten stadig vekk...

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg vil ikke til legen heller , jeg har legeskrekk å syntes på en måte det er pinlig å innrømme at jeg sliter med depresjon... Det er svært få som vet at jeg sliter med det.

noen tips ? råd?

finnes det noe resept fritt man kan ta i mot det, hjelper det å spise sunt? isåfall hva...

Kjære TS, dette kunne jeg skrivd!

Jeg er fortsatt sammen med kjæresten min, men jeg sliter også med depresjoner pga ting som har skjedd og som har vært ekstremt vondt for meg i forholdet vårt. Jeg gråter hver dag og kommer ikke over ting.

Kan ikke hjelpe deg så mye, men jeg gir deg en stooor :klemmer: også følger jeg ivrig med på denne tråden :)

Gjest Gjest_likrom_*
Skrevet
Kjære TS, dette kunne jeg skrivd!

Jeg er fortsatt sammen med kjæresten min, men jeg sliter også med depresjoner pga ting som har skjedd og som har vært ekstremt vondt for meg i forholdet vårt. Jeg gråter hver dag og kommer ikke over ting.

Kan ikke hjelpe deg så mye, men jeg gir deg en stooor :klemmer: også følger jeg ivrig med på denne tråden :)

ah ble nesten litt lettet over at det ikke bare er meg som sliter med dette, følte meg nesten litt alene =)..

Håper tong ordnerseg for deg (Y)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...