Gjest bo-bo Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hei Er 20 å går på P-sprøyte. Er utrolig fornøyd med dette. Har gått opp ca 15 kg på de 3 åra, men har gjort det gledelig, heller det enn "måndlig tullball" Ja vet at jeg kan få benskjørhet, men det kan jeg leve med... Men en ting jeg lurer på er hva er erfaringene rundt det å slutte på denne? Hvor lang tid tar det før "tullballet" er tilbake Og er det værre enn det var da? JA skal ærlig innrømme at jeg er en av mange som ikke takler mens, blir dårlig bare jeg hører ordet.... Ligger nok litt psykisk siden jeg alltid var gutte/jente helt til det en dag plutselig kom noe ukjent Alt stopper liksom opp da. Lurer på P-plaster om det kan være noe alternativ? Holder det "udyret" borte? Takker for svar
sebra Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 jeg mista aldri tanterød helt , hadde det ikke på tre måneder , men så fikk jeg igjen og hadde det fem uker i strekk.jeg tror det er veldig individuelt når man får den tilbake. men det kan ta lang tid før det stabiliseres , tror min ikke var helt stabil før etter 1,5år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå