Gjest Ung 20 Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hei. Er en jente på 20 som har en drøm...... Som mange andre vil jeg ha mann og barn. Aldri i mitt liv har jeg hat sex. Tenker på det som noe kvalmt... Skjønner ikke hvorfor... Føler at jeg er "unormal" Og hvertfall gammeldags siden jeg fremdeles er "jomfru" Har ikke hatt noen kjæreste siden barneskolen heller.... Hva sier dere? Føler tiden min renner ut, og at jeg snart er for gammel for å treffe drømmemannen og stifte familie:(
Nynorsk Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Så klart att du IKKE är onormal. Glöm alla "måsten" og "borden" och "alla andra". Att du känner efter hur du själv känner og agerer utifra det er en sällsynt egenskap du ska ta vara på. Om du sedan känner att det er nåe som hindrer dig i livet, får du kanske gå å snakka med nåen, men du är bara 20, en liten plutta. Du har många år på dig att träffa en man och skaffa barn
Gjest Gamlingen Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 En ting du ikke er, er unormal. Jeg har det på samme måten.. Tanken på å ha sex er (for meg) ekkelt og skummelt.. Og du er ikke gammeldags! Det er mange av oss som er jomfu i vår alder:) Og det er aldri for sent å treffe den rette! Opp med hodet, du vil få oppfylt drømmen din
Chameleon Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 20 år er da ingen alder. Ikke la deg påvirke av det seksualiserte samfunnet vi lever i i dag. Sex er aller best når man deler det med personen man elsker, og den personen har du mange år på å møte Du får ha lykke til videre, den "rette" dukker nok opp en gang skal du se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå