Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 La oss si at det under profilbildet til en person står "Se bilder av Kari (32)". Så klikker man på linken, og det kommer opp kun 14 bilder av Kari. Hva skjedde med de resterende 18 bildene? :klø:
vesla86 Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Det kan vel kanskje være at eieren av resten av bildene har satt restriksjoner på dem, slik at du ikke får sett dem uten at du er venn med vedkommende.
Vulpes Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Det kan vel kanskje være at eieren av resten av bildene har satt restriksjoner på dem, slik at du ikke får sett dem uten at du er venn med vedkommende. Jupp. Noen har gjort det slik at kun venner av dem kan se bildene de legger ut.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Sikker på at dette stemmer? For jeg har en venn på facebook, og under bildene hennes står det: "se bilder av blabla: 12", og når går inn på bildene er det bare 7 eller noe sånt. Litt merkelig syns jeg.
Gjest Chiffon Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Sikker på at dette stemmer? For jeg har en venn på facebook, og under bildene hennes står det: "se bilder av blabla: 12", og når går inn på bildene er det bare 7 eller noe sånt. Litt merkelig syns jeg. Ja, da har hun en venn som ikke er din venn som har lagt ut bilder av henne, da med restriksjoner.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Sikker på at dette stemmer? For jeg har en venn på facebook, og under bildene hennes står det: "se bilder av blabla: 12", og når går inn på bildene er det bare 7 eller noe sånt. Litt merkelig syns jeg. Det er ikke merkelig. Det er fordi at noen av de bildene vedkommende er tagget i er i et album til en person som har satt restriksjoner på albumet; For eksempel at kun hans/hennes venner kan se bildene - og hvis du ikke er venn med personen som eier albumet får du heller ikke se de bildene, selv om din venn er tagget i dem:) Tror det er ganske vanlig å sette slike restriksjoner på bildene. Grunnen til at du av og til ser bilder som dine venner er tagget i fra andre venner er at de har krysset av for at "alle kan se bildene", eller venner + venners venner kan se bildene osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå