Gå til innhold

klarer ikke ri han skikkelig...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

jeg har en skade i ryggen. og klarer ikke ri kjæresten min ordentlig pga det.

føler det er noe som stopper meg. bena vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av, føler fettet bare sklir mot hans ben og "stopper" meg på en måte. føler ikke jeg gjør det godt for han..

for både ryggen og bena er et problem..

er vanskelig for tenker på det mens jeg holder på og klarer ikke konsentrere meg og føler jeg er amatør-rider. han vil alltid ha meg på til å sitte oppå. mener han at det er godt da?

Jeg blir ikke der oppe så lenge for blir så sliten i ryggen.

skal jeg snakke med han om det? vil jo ikke bli sett på som kjedelig i senga.

liker gutten at man rir sånn sittende oppe eller liggende nede? Liker gutten at jeg ligger nede og tar rompa opp og ned eller "gnikker" frem og tilbake? om dere skjønner hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en skade i ryggen, skal du såklart ikke ri han. Du skal uansett ikke ri han, hvis dette er noe du ikke liker, og det håper jeg han har full forståelse for!

Prøv heller å finne noen andre stillinger som kan gi stor glede til dere begge to?

Sex skal være en nytelse for begge parter, noe annet blir i mine øyne helt feil.

Snakk med han om dette, du. :)

Skrevet
liker gutten at man rir sånn sittende oppe eller liggende nede? Liker gutten at jeg ligger nede og tar rompa opp og ned eller "gnikker" frem og tilbake? om dere skjønner hva jeg mener?

Det må du spørre gutten om. Men hvis det ikke gir deg noe og du får vondt så bør du jo ikke gjøre det uansett. Mange som ikke får noe ut av dette.

Skrevet

Jeg vil også støtte forslagene om å snakke med han. Det kan være at dere sammen kan finne en løsning på dette. Kanskje han kan hjelpe til med å for eksempel fortsette bevegelsen nedenfra fra sin ende når du blir sliten? Eller kanskje dere skal prøve å finne en annen stilling som er bedre for begge parter?

Men siden han spør om det, så tror jeg at han liker det. Og det kan være at han ikke har merket at du synes det er klønete, vondt etter en stund, eller vanskelig. men, sex er som alt annet. Det er lurt og fint å prate om det i jeg-opplever-form (slik at en ikke beskylder noen for å være "hensynsløse"). Vi er forskjellige, så det er nok bare han som vet hvordan han liker å bli ridd (sittende eller liggende). Derfor tror jeg dere bør prate om det.

Skrevet

Selv uten skade i ryggen er det slitsomt å ri. Jeg gir min instruksjoner om hvordan han kan hjelpe til, for hvis han ikke gjør det blir jeg sliten etter en kort stund. Den beskjeden gjør det lett for ham å velge å hjelpe til, ved å holde meg i hoftene og hjelpe til med å løfte.

Du må finne ut av hva du kan og hva du ønsker å gjøre. Kanskje er det lettere f.eks. på en stol? Eller kanskje det å sitte oppå ikke funker for deg. Du kan også spørre ham om hva han liker. Jeg gjør det: "Liker du det sånn? Hva synes du om at jeg gjør sånn?" Så kan han si: "Ja" eller "Nja, men det er bedre hvis du gjør sånn og sånn...". Ofte er gutten bare overlykkelig over at dama sitter oppå og han kan se på henne mens man holder på - det er det deiligste de vet, tror jeg. :) Og glem alt om fett og hvordan kroppen ser ut - han bryr seg helt sikkert ikke om de tingene du gjør og synes at du er digg som du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...