Suzy Skrevet 14. september 2009 #41 Del Skrevet 14. september 2009 Nei det der assosierer jeg med annen type sex i allefall... hm.. men denne kan jo alltids brukes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #42 Del Skrevet 14. september 2009 Den er dog noe mindre subtil en jukkesmileyen... hva denne driver med vil jeg helst ikke vite, tror det er noe analt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. september 2009 #43 Del Skrevet 14. september 2009 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! (hvor er det blitt av jukkesmileyen?) La meg introdusere jukkerne: POW: Ferska: Og gother'n med den lange staken og det uflidde rævskjegget... Si meg, er det ikke liksom du som er sexperten, her i forumet, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #44 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Pøh! De der er vel for pokker ikke JUKKE-smileyer, sexrelaterte, muligens. Jeg vil heller slå et slag for disse: Orgasme-smileyer: Oralsex-smileyer: (etter indisk mat *presiserer*) :gjeiper: Endret 14. september 2009 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #45 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Diverse andre sex-smileyer: SM: :slåss: Jukse SM: Postorgasme Snytt for orgasme: Runke: Ekshibisjonist: Dildo: Sprutorgasme: Endret 14. september 2009 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. september 2009 #46 Del Skrevet 14. september 2009 Diverse andre sex-smileyer: SM: :slåss: Jukse SM: Postorgasme Snytt for orgasme: Runke: Ekshibisjonist: Dildo: Sprutorgasme: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #47 Del Skrevet 14. september 2009 Lærte du noe, lillevenn... Til orientering, selv om denne oralsex-smileyen spytter så er det ikke alle som gjør det, alstå. Spytter. *presiserer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. september 2009 #48 Del Skrevet 14. september 2009 = Ubeskyttet sex. = dama er ubarbert nedentil. =etterorgasmekos. = dama har mensen. = for heftig blowjob på stort utstyr. = wetsex. = fetisj. :slår: = sm = jomfru = dama gir mannen frikort på alle tjenester han ønsker. = stående doggy. =blowjob ønskes i kveld. = en kommende MILF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. september 2009 #49 Del Skrevet 14. september 2009 Lærte du noe, lillevenn... Til orientering, selv om denne oralsex-smileyen spytter så er det ikke alle som gjør det, alstå. Spytter. *presiserer* Ja, veldig lærerikt KateW. Hva syns du om min smiley vurdering? Fortsatt mye å lære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. september 2009 #50 Del Skrevet 14. september 2009 for sexualopplysningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. september 2009 #51 Del Skrevet 14. september 2009 Katew er første læreren jeg har hatt som forsvinner under en time og ikke svarer på spørsmål fra elevene. Heller vurderer hun ikke hjemmeleksene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. september 2009 #52 Del Skrevet 15. september 2009 Hermegås >>--> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. september 2009 #53 Del Skrevet 15. september 2009 Småpervo? (ligger jo der og ser for seg sauer - men henda under dyna) ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. september 2009 #54 Del Skrevet 15. september 2009 . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . + . . . . . . . . . . . . . . + ___________________ = . . . . . . . ___________________ = ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. september 2009 #55 Del Skrevet 17. september 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2009 #56 Del Skrevet 17. september 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. september 2009 #57 Del Skrevet 20. september 2009 OOOOOOOOOOOOOH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #58 Del Skrevet 24. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #59 Del Skrevet 24. september 2009 Kjenner en litt sånn uggen følelse her i tråden plutselig. Selv om jeg er alene, får jeg samtidig følelsen av å bli beglodd. - At noen ligger i skjul og betrakter meg. Noen som ikke har noe godt i sinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 27. september 2009 #60 Del Skrevet 27. september 2009 Kanskje der ligger ninjaer på lur, eller pirater!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå