Gå til innhold

Kommunikasjon

Fremhevede innlegg

Gjest HanFyren
Skrevet

Hei.

Jeg har fått med meg at kommunikasjon er veien til bra sex.

Vist man er i ett forhold og vil vite hva partneren liker, bl.a oral-sex, dirty talk osv..

Når passer det og snakke om dette egentlig? Under akten? før? etter?

Føler at en sånn prat kan legge en demper på stemningen vist man allerede er i gang, samtidig som det igjen kan gjøre hele greia bedre fordi man da vet hva man skal gjøre for og gi henne/hverandre nytelse.

Fint vist dere jenter kan svare på dette. Eller andre som har erfaringer :)

Hilsen gutt22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kommunikasjon er viktig :)

For meg hadde det vært litt turn-off å snakke om dette både før og under akten, så samboeren og jeg snakker om det etterpå. Helst når vi ligger og koser oss etterpå.

Og dermed kan de gode tipsene og ønskene tas med neste gang..

Skrevet
Ja, kommunikasjon er viktig :)

For meg hadde det vært litt turn-off å snakke om dette både før og under akten, så samboeren og jeg snakker om det etterpå. Helst når vi ligger og koser oss etterpå.

Og dermed kan de gode tipsene og ønskene tas med neste gang..

Ja, det høres fornuftig ut. Men vist jeg ser for meg at jeg slikker jenta, og det ikke gjøres helt som hun liker, så hadde jeg satt pris på at hun ga noen hint eller sa på en passende måte hva jeg skal gjøre for å gjøre det riktig. Hadde vært kjipt og høre etterpå at man gjorde det "feil".

Kanskje det hadde vært en ide vist man kunne avtale og ha litt 'bli kjent sex'

Gjest Purple Haze
Skrevet

Når jeg har sex med kjæresten, merker han veldig godt hva jeg liker og ikke liker, uten at jeg trenger si det med ord. Og ellers så snakker vi om det i etterkant, hva vi likte og hvordan vi likte det. F.eks: "jeg likte så godt når du gjorde det og det".

Eller man kan ta opp temaet når man sitter og prater litt romantisk sammen. Prate om hva man liker og ikke, om man har noen fantasier, om det er noe man lurer på osv.

Ikke verre enn det :)

Skrevet

Dette kan gjøres på mange måter: Før man setter igang, kan man feks fortelle litt om fantasier man har, og på denne måten danne et bilde av hva man liker.

Under akten, kan man gi tydelige positive tilbakemeldinger på det man synes er deilig.

Man kan også vise og hjelpe til for å få partneren til å finne fram til de gode punktene.

Det er viktig å dra frem det positive, og bygge videre på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...