Gå til innhold

pusi påkjørt


Gjest pusi  r.i.p

Anbefalte innlegg

Gjest pusi  r.i.p

Hei.

Jeg mistet min katt Pusi på torsdag i denne uken.

Hun gikk ut tidlig på morgenen og jeg var ute på leting etter henne både på kvelden og natten siden hun ikke kom heim.

Fredagsmorgen ringte jeg dyreklinikken for å høre om de hadde fått inn noen skadet katt og svaret var ja....pusikatta mi ble påkjørt og døde på torsdagsformiddag.

Jeg bebreider meg selv for at jeg slapp henne ut så tidlig på morgenen for hadde jeg ikke gjort det hadde hun nok vært på en helt annen plass enn der hun var når hun ble påkjørt.

Jeg gråter og gråter hele dagen og vet ikke ikke hva jeg skal gjøre for å komme over det.

Det som også er leit er at jeg fikk ikke se pusi for etter slik jeg forsto når jeg skulle ned på dyreklinikken var at de hadde ikke pusi lenger der men de hadde tatt bilder av henne så det var bare den avskjeden jeg fikk med henne...jeg hadde så lyst å holde henne i arman min å få tatt ett ordentlig farvel med henne men den gang ei for de hadde henne ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Pia_*

Off det var trist å høre. Jeg slapp ut min jentepus natt til torsdags morgen og hun er enda ikke kommet hjem. Ligger å griner og venter, med den største skyldfølelse. Hvorfor slapp jeg henne ut mitt på natten. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg mistet min katt Pusi på torsdag i denne uken.

Hun gikk ut tidlig på morgenen og jeg var ute på leting etter henne både på kvelden og natten siden hun ikke kom heim.

Fredagsmorgen ringte jeg dyreklinikken for å høre om de hadde fått inn noen skadet katt og svaret var ja....pusikatta mi ble påkjørt og døde på torsdagsformiddag.

Jeg bebreider meg selv for at jeg slapp henne ut så tidlig på morgenen for hadde jeg ikke gjort det hadde hun nok vært på en helt annen plass enn der hun var når hun ble påkjørt.

Jeg gråter og gråter hele dagen og vet ikke ikke hva jeg skal gjøre for å komme over det.

Det som også er leit er at jeg fikk ikke se pusi for etter slik jeg forsto når jeg skulle ned på dyreklinikken var at de hadde ikke pusi lenger der men de hadde tatt bilder av henne så det var bare den avskjeden jeg fikk med henne...jeg hadde så lyst å holde henne i arman min å få tatt ett ordentlig farvel med henne men den gang ei for de hadde henne ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off det var trist å høre. Jeg slapp ut min jentepus natt til torsdags morgen og hun er enda ikke kommet hjem. Ligger å griner og venter, med den største skyldfølelse. Hvorfor slapp jeg henne ut mitt på natten. Trist.

Huffda.Jeg har sagt flere ganger til meg selv at man kan ikke ha skyldfølelse for at jeg slapp katta ut men jeg tror at det er en del av sorgarbeidet man må igjennom selv hvor tøft det er å slite med skyldfølelse.

har du prøvd å ringt nærmeste dyreklinikk hos deg for å høre om de har fått inn noen katt der?

Skjønner at du sliter for det må være helt forferdelig å ikke vite noen ting,man danner seg veldig mange tanker når de bare blir borte men nå er det jo slik at noen katter blir borte i dagesvis og plutselig er de hjemme igjen så vi får krysse fingrene og håpe på det beste for din del.

Jeg har bestilt meg time nede på dyreklinikken i dag for jeg vil ha en ordentlig samtale med veterinæren som undersøkte pusi når ho ble levert inn der for jeg sliter veldig med om hun hadde det vondt før ho døde osv osv så håper det kan bli litt bedre da for ellers må jeg til legen for å få hjelp.

Gi meg tilbakemelding på hvordan det går med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pia_*

Hun har enda ikke kommet hjem. Jeg har hengt opp lapper, skrevet annonse i avisen, vært ute og leitet og vært hos veterinæren hvor hun ble id merket og sterilisert.

Jeg føler at alt håp er ute, og jeg går med den største klumpen i magen hele dagen.

Jeg får så vondt inni meg når jeg tenker på at hun er ensom og aleine. Vi var så utrolig knyttet til hverandre. Hun var den jeg gledet meg til å komme hjem til. Det er jo bare en katt sier folk, men for meg er var hun så utrolig mye mer. Vi var bestevenner og hun var den beste pusen jeg har møtt. Jeg er knust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har enda ikke kommet hjem. Jeg har hengt opp lapper, skrevet annonse i avisen, vært ute og leitet og vært hos veterinæren hvor hun ble id merket og sterilisert.

Jeg føler at alt håp er ute, og jeg går med den største klumpen i magen hele dagen.

Jeg får så vondt inni meg når jeg tenker på at hun er ensom og aleine. Vi var så utrolig knyttet til hverandre. Hun var den jeg gledet meg til å komme hjem til. Det er jo bare en katt sier folk, men for meg er var hun så utrolig mye mer. Vi var bestevenner og hun var den beste pusen jeg har møtt. Jeg er knust.

Stakkars deg.Skjønner deg så innmari godt hvordan du har det,hadde det slik den natta når jeg letet etter min katt men jeg fikk heldigvis svar dagen etter...det gjorde vondt og det gjør fremdeles veldig vondt men jeg vet iallefall at hun er funnet.

Folk som sier sånt skal du ikke bry deg om for de vet ikke hva de prater om for det er nemlig IKKE BARE ei katt.... når man går så opp i kjæledyrene som både jeg og du har gjort er det ikke for oss å legge ett lokk og si jaja.

Jeg krysser fingrene for deg og katta og håper at en dag er ho tilbake hos deg.

I dag skal jeg ned på dyreklinikken igjen å hente hjem ho pusi for jeg fikk lov å ta henne med hjem å begrave henne i hagen...så det blir godt å få tatt ett ordentlig farvel med henne.

Gi meg tilbakemelding på hvordan det går med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...