NoAngel Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 uff... føler meg som et monster for tiden.. jeg hakker på sambo for absolutt alt.. han jobber masse.. veldig veldig mye.. flink gutt å greier. stolt av han er jeg men.. dette resulterer i at han sovner tidlig og har lite overskudd.. som igjen gir sex max en gang om dagen.. på 8 uker har vi hoppet over sex 2 dager.. dere tenker sikkert... ser ikke helt problemet her ... og det har dere nok helt rett i.. for vi ligger nok langt over gjennomsnittet i helgene er det 4-5 ganger om dagen.. men altså, etter at han begynte å jobbe 12-17 timer i døgnet, har det da blitt mindre.. og jeg blir mer og mer hissig! i dag kranglet vi.. mens vi satt på senga.. han la seg ned, og jeg krøp inntill han og begynte å ta på han.. han reagerte fort, selv om vi kranglet litt.. så ser han på meg å ler og sier... all this cus ure not getting enuf sex ey? han syntes det var artig.. og jeg lo jo litt jeg og da det gikk opp for meg at ja, jo.. det har en sammenheng.. det er ikke første gang jeg blir hissig i perioder med "lite " sex.. samtidig skremmer det meg litt.. skal jeg bli et monster fordi jeg ikke har meg 20 ganger om dagen lissom?? jeg er virkelig grusom for tiden.. jeg merker jo det selv!! jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre jeg-- for han kan ikke jobbe mindre før i desember. og verden er faktisk ikke planlagt rundt min sex lyst har jeg funnet ut selv om jeg skulle ønske det.. å fixe dette selv funker ikke.. det gir meg rett og slett ikke det jeg trenger, eller det jeg er ute etter.. så hva gjør jeg nå da? føler meg skikkelig dum .. men det ER faktisk et problem...
Gjest Sandbekken Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Har det på samme måte selv ts! Men her er det p-pillebivirkninger som gjør det vanskelig.. Jeg merker hvor ofte jeg går rundt å er irritert og lei meg (ja, faktisk lei meg) pga det oppholdet som har vert nå.. Jeg har lagt mine tanker rundt saken, og funnet ut at det for meg ofte ikke er selve sexen jeg savner, men den intense intimiteten og begjæret som oppstår!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Om mannen er slapp, prøv andre menn?
NoAngel Skrevet 6. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2009 kav vel ikke si ha er slapp bare fordi vi har sex en gang om dagen etter an 17 timer lang dag på jobb... sandbekken: lei meg blir jeg og.. føler jeg skikkelig trist .. det er utrolig slitsomt!
Gjest Nymfogirl Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Hvordan gikk dette her? Er litt nymfo selv, og synes ikke at en gang om dagen er nok. Men det synes desverre min mann.... Så er nysgjerrig på hva du gjorde videre?
Gjest gjest31 Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 uff... føler meg som et monster for tiden.. jeg hakker på sambo for absolutt alt.. han jobber masse.. veldig veldig mye.. flink gutt å greier. stolt av han er jeg men.. dette resulterer i at han sovner tidlig og har lite overskudd.. som igjen gir sex max en gang om dagen.. på 8 uker har vi hoppet over sex 2 dager.. dere tenker sikkert... ser ikke helt problemet her ... og det har dere nok helt rett i.. for vi ligger nok langt over gjennomsnittet i helgene er det 4-5 ganger om dagen.. men altså, etter at han begynte å jobbe 12-17 timer i døgnet, har det da blitt mindre.. og jeg blir mer og mer hissig! i dag kranglet vi.. mens vi satt på senga.. han la seg ned, og jeg krøp inntill han og begynte å ta på han.. han reagerte fort, selv om vi kranglet litt.. så ser han på meg å ler og sier... all this cus ure not getting enuf sex ey? han syntes det var artig.. og jeg lo jo litt jeg og da det gikk opp for meg at ja, jo.. det har en sammenheng.. det er ikke første gang jeg blir hissig i perioder med "lite " sex.. samtidig skremmer det meg litt.. skal jeg bli et monster fordi jeg ikke har meg 20 ganger om dagen lissom?? jeg er virkelig grusom for tiden.. jeg merker jo det selv!! jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre jeg-- for han kan ikke jobbe mindre før i desember. og verden er faktisk ikke planlagt rundt min sex lyst har jeg funnet ut selv om jeg skulle ønske det.. å fixe dette selv funker ikke.. det gir meg rett og slett ikke det jeg trenger, eller det jeg er ute etter.. så hva gjør jeg nå da? føler meg skikkelig dum .. men det ER faktisk et problem... Hei Bli befruktet og få barn. Det løser alle sex frustrasjoner. Fra 1 om dagen blir normalen 1 i mnd og irritasjonen din vil kun dreie seg om at du ikke får nok søvn..... Men, typen din for nok like mye "tyn" uansett.
DaYdReAm Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Heiiiiheeeeeeeeeeeeeeii Jeg siterer sandbekken: "Jeg har lagt mine tanker rundt saken, og funnet ut at det for meg ofte ikke er selve sexen jeg savner, men den intense intimiteten og begjæret som oppstår!" NOANGEL : tenk litt på dette? kansje er du en person som trenger mye bekreftelse, og får dette gjennom sex? kansje det går ann å flytte fokuset litt? når jeg snakker til deg nå, så tenker jeg også høyt rundt min egen situasjon:P Jeg har alltid vært den mest pågåående ang. Sex i alle forhold...nå har jeg snart vært singel i 6 år, så jeg kan ikke teste ut i praksis om det er sandbakken sin teori som gjelder for meg også, eller om jeg rett og slett bare er grisekåt! (Jeg tror egentlig på førstnevnte) jeg kan jo legge til at jeg alltid tenker på sex, og synes nesten en gang om dagen i fast forhold er lite....sist jeg hadde sex som singel var i juli i år...gjett om jeg går rundt og ser syner nuh?
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Hehe, jeg tenkte jeg skulle starte en tråd om dette. Er selv "nymfoman", og det er forferdelig slitsomt. Får liksom aldri nok, så lurer på om det er noe som kan gjør at sexlysten blir mindre? Var samboer med verdens herligste mann, men han vill bare ha sex 2-4 ganger i MÅNDEN Var helt forferdelig. Så at det ikke ville gå i det lange løpet når det kunne gå opp mot 3 uker mellom hver gang vi hadde sex. Og dette startet når vi hadde vært sammen i 1 år, vi var sammen i 3 år, men da gikk det ikke lengre.
Aftensol Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Hei Bli befruktet og få barn. Det løser alle sex frustrasjoner. Fra 1 om dagen blir normalen 1 i mnd og irritasjonen din vil kun dreie seg om at du ikke får nok søvn..... Men, typen din for nok like mye "tyn" uansett. Vil ikke si meg helt enig i den du... Jeg er litt sånn som ts, men kan drøye en dag før jeg blir sint og sur Og vi har en baby på snart 5.mnd... Men det kommer nok absolutt an på babyen! Vår legger seg kl.19, sover til 24-mat, sover til kl.08-mat og sover til kl.11-mat og stå opp... Som gravid var jeg enda værre! Skulle gjerne hatt sex 10 ganger om dagen mens jeg gikk gravid! Håper det har løst seg for TS nå, siden det er desember
Gjest MikeWaters Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Buy a dildo? :gjeiper: Kjøp 2 og en trailer med batterier, går nok fint skal du se!
Gjest Gjest_Mann40_* Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Er det ingen virkelig nymfomane kvinner som tør fortelle hvordan de har det? Jeg tror ingen til nå i denne tråden er nymfoman på ordentlig. De har i allefall holdt seg til én mann. De kunne jo ha fått mer sex ved å oppsøke andre. For en del år siden var jeg sammen med ei jeg mistenker kan gis diagnosen nymfoman. Vi hadde sex hver dag. Hun var svært attraktiv og opptatt av utseendet. Hun var også opptatt av menn. Hun innrømmet at hun hadde ligget med flere hundre menn, før hun var 30. Etterhvert gikk det opp for meg at hun fortsatte sine erobringer mens hun var sammen med meg. 1-2 nye i uken, hun var mester i å finne anledninger - forstod jeg i ettertid. Vi hadde virkelig god sex, og hun nøt det. Men jeg tror hun hadde en trang til stadig å kjenne en ny mannekropp og en ny pikk trenge inn i seg. Hun var oppriktig lei seg da jeg forlot henne, men ikke overrasket. Jeg var ikke den første samboeren som brøt med henne. Skulle gjerne høre hvordan de kvinnene som kjenner seg igjen i dette har det.
lovenemo Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Jeg blir farlig hissig og sur når det går lenge mellom hver gang Men hos oss er "normalen" en gang i uka, om det blir så mye.. Han er sliten, vil ikke, trøtt, blablabla.. Kan lett gå en mnd uten at han vil.. Frustrasjon på meget høyt nivå.. Jada, neida.. sååå.. Satser på at det ordner seg for dere når han kan jobbe mer som normalt igjen
Gjest LonelyAngel Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Nymfoman er en psykisk lidelse, som går ut på at en får TRANG til å ha seg samme hvor en befinner seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå