Involvert Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg og kjæresten er glad i popcorn, og det blir alltid best om vi popper i kjele. Men, i de nærmeste butikkene hvor vi handler så har jeg bare funnet Maarud. Jeg synes å huske et annet merke også, som var mye bedre.. Maarud er så kjedelig. Det andre merket hadde mer smak... Noen som kjenner til merker utenom Maarud?
Gjest Gjest_Vilde_* Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Kan du ikke bare kjøpe Maarud og heller krydre det med popcorn-krydder?
*Numi* Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 På butikker som Meny og Ultra har de større utvalg i sånt. Så du kan jo prøve der om dere har mulighet.
stjernekyss Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Hvor kjøper man popcornkrydder? Er det dyrt? Er det godt?
Gjest nils som er glad i pils Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Hvor kjøper man popcornkrydder? Er det dyrt? Er det godt? Ebay min venn, ebay..
Gjest Eurodice Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Hvor kjøper man popcornkrydder? Er det dyrt? Er det godt? Du finner det sikkert i krydderhyllene i velassorterte dagligvarebutikker.
Gjest Gjest_blåbær_* Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Har aldri prøvd poppe popcorn i kjele, virker som skumle saker. Tenker bikkjene hadde klikka på poppe lyden :gjeiper: Har popcorn maskin eg, slik som ser ut som ein popcorn-stand (stoooor og rød) de har/hadde på sirkus eller på gata
stjernekyss Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Du finner det sikkert i krydderhyllene i velassorterte dagligvarebutikker. OT: jeg digger avataren din
Edie Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 På Filmkick har de flere ulike popcornrkydder. Gode er de også
Involvert Skrevet 8. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2009 Popcornkrydder skal testes! Selv om jeg foretrekker salt/smørsmak. Jeg har sjekket på to meny butikker, men bare funnet Maarud, så jeg er litt rådvill. Jeg husker at pappa hadde en type som var i krukke... Takk for mange svar!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 Økologiske ting har ofte jevnt over bedre smak, kanskje det kan være verdt en leterunde?
Involvert Skrevet 9. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. september 2009 Det var lurt... Kan hende det var noe økologisk han hadde Skal sjekkes ut!
Tante Skrevet 9. september 2009 #13 Skrevet 9. september 2009 Mange kinoer selger også popcornkrydder, bl.a. med smørsaltsmak
Virreliten Skrevet 9. september 2009 #14 Skrevet 9. september 2009 Jeg synes det billige popkornet på Nille er mye bedre og blir sprøere enn Maarud sitt. Det samme gjelder billigmerket jeg før fant i butikken, husker ikke om det er Euroshopper eller Landlord eller noe annet. Lenge siden jeg har sett det i hyllene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå