Gå til innhold

Andregangsintervju

Fremhevede innlegg

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Dere som har vært på andregangsintervju: Hvor lang tid tok det fra det første intervjuet til dere ble innkalt på det andre?

Er snart én uke siden jeg var på førstegangsintervju.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Hei,

det tok vel noen dager til en uke. Hvis det er flere i intervjuprosessen kan det jo hende at de må gjøre seg ferdig med dem før de kaller inn til ny omgang med intervjuer?

Skrevet

Fra jeg var på 1.gangsintervju til jeg fikk vite at jeg kom videre til 2.gangsintervju tok det 1-2 dager. Når disse intervjuene finner sted vet jeg derimot ikke enda, hhv i underkant av 1 uke og et par dager etter at jeg fikk vite at jeg kom videre.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Takk for svar, begge to.

Er nå en uke og en dag siden jeg var på førstegangsintervju. Har ikke hørt noe, hverken positivt eller negativt.

Skrevet
Takk for svar, begge to.

Er nå en uke og en dag siden jeg var på førstegangsintervju. Har ikke hørt noe, hverken positivt eller negativt.

Det finnes ingen automatikk i dette. Det varierer veldig. Hvis dette er en jobb du gjerne vil ha, så bør du kaste deg på telefonen for å vise det. Lykke til.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg vil ikke mase.

Venter med å ringe til det har gått 2 uker etter intervju. Det var jo flere som skulle til intervju, kan hende jeg var en av de første i rekken, ja.

Men, åhh, så utålmodig!

Skrevet

Det tok ca. 2 dager.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ble innkalt til 2gangs intervju allerede når 1gangsintervjuet var ferdig og fikk jobben. En annen gang var jeg på 3 intervjuer til samme jobb, og da gikk det ca 2-3 uker mellom hvert intervju. Fikk jobben da også. Lykke til.

Skrevet

Det er jo ikke alle som praktiserer andregangsintervju heller, heldigvis. Jeg var på ett intervju, og fikk vite etter et par uker at jeg fikk jobben :)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet
Det er jo ikke alle som praktiserer andregangsintervju heller, heldigvis. Jeg var på ett intervju, og fikk vite etter et par uker at jeg fikk jobben :)

Nei, jeg har aldri vært borti det før, faktisk.

Et par uker? Det hørtes lenge ut.

Skrevet
Nei, jeg har aldri vært borti det før, faktisk.

Et par uker? Det hørtes lenge ut.

Det er nok mest vanlig til lederstillinger og litt høyere stillinger.

Skrevet

Vanligvis tar det vel mindre enn en uke? Jeg slapp intervju nr. 2 - og var ganske glad for det. Men du trenger ikke være redd for å ringe å spørre! Det vitner egentlig bare om interesse for jobben!

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Ringte for noen dager siden. De var ikke ferdig med førstegangsintervjuene enda.

De skulle ikke begynne å kalle inn til andregangsintervju før en måned etter datoen jeg var på intervju. Jeg er glad jeg ringte, så slipper jeg å gå og lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...