Gå til innhold

Ekstra blødning?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært uten p-piller (yasmin28) i to uker nå, fordi jeg ikke har hatt mulighet til å få ny resept før neste uke. Uansett, ett par dager etter jeg tok siste pilla, kom det en vanlig blødning,helt som forventet. Nå, ca en uke etter at denne var over, har jeg begynt å blø igjen, mer enn vanlig. Holdt på i ca et døgn nå, og lurer på hvorfor?

Er det en såkalt mellomblødning? Eller er det en "ekstra" mens? Jeg synes bare det er merkelig at jeg i det hele tatt blør nå, og ihvertfall så mye... Noen som vet noe?

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest noen som vet?
Skrevet
Jeg har vært uten p-piller (yasmin28) i to uker nå, fordi jeg ikke har hatt mulighet til å få ny resept før neste uke. Uansett, ett par dager etter jeg tok siste pilla, kom det en vanlig blødning,helt som forventet. Nå, ca en uke etter at denne var over, har jeg begynt å blø igjen, mer enn vanlig. Holdt på i ca et døgn nå, og lurer på hvorfor?

Er det en såkalt mellomblødning? Eller er det en "ekstra" mens? Jeg synes bare det er merkelig at jeg i det hele tatt blør nå, og ihvertfall så mye... Noen som vet noe?

Hei!

Jeg har opplever akuratt det samme. Et par dager etter siste pillemens fikk jeg brunlig utflod. Har hatt det 2 ganger den siste uka, og nå, en uke etter siste pillemens BLØR jeg nedentil! Synes dette er veldig rart.. Og ekkelt, for jeg vet ikke hvorfor jeg blør.. Men kan kanskje tenke meg at det er hormonforstyrrelser i kroppen som gjør det??

NOEN SOM VET? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...